PROFIL UŽIVATELE

phobos

Offline: 12.7.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Brno Mě
Lokalita: Brno-město Ji...
Poděkoval: 10x
Pomohl: 9x
Založil témat: 34x
Napsal příspěvků: 355x
Body komentářů: 13 / 7
ID uživatele: 105452
Registrace: 9.10.2009

Adresa profilu:http://phobos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 56 záznamů

31.1.2014 Článek "Mě trochu zarazila určitá neochota k wheelie i při vypnuté kontrole trakce ... a nijak mě to netěšilo"

Voni ty motorky přece staví na závodění a né na blbnutí Má to jet rychle dopředu a né po zádech. Spíš bych pogratuloval k dobře zvládnuté geometrii.

Podobnej rozdíl je mezi starou R6 do roku 2004 a R6 2006+. Stará jde snáz na záda (na jedničku to může občas překvapit). Nová jenom jede rychle, ale nezvedne se bez spojky.

Jasně, že litr je jiná liga, ale litry nejezdím.
19.9.2013 Článek Přeložit "wheelie control" jako "řízení jízdy po zadním kole" hodnotím jako velice kreativní práci

Chvíli mi trvalo než mi došlo, co vlastně bylo napsaný v tom anglickým originále
+1 
29.7.2013 Článek 2 DutchTT: Ty vole, to je přístup jak když doneseš manželce růže a ona ti to omlátí o hlavu, že chtěla jinou barvu
25.4.2013 Článek Dejvid17: Kdybys trochu sledoval lonskou sezonu, tak bys vedel, ze se Benovi stavaly veci, ktery osobne odmitam pripsat nahode. Kvuli motorce mel silene malo bodu - coz mu rozhodne nepridalo na pohode. Jak na neho rostl tlak, tak obacas udelal chybu a spadnul - coz se da chapat, ale situaci to nepomuze.

To zraneny rameno je proste smula a tahne se to uz od podzimu. Pada kazdej a jak ty pady dopadnou je vzdycky o stesti.

Co se zavad tyce (objektivne chyba techniky), tak v Indi mu shorel uprostred zavodu motor (jel v tu chvili tusim na druhym nebo tretim miste). Na Lagune mu praskla zadni kyvka (presnou pricinu zavady nezverejnili, ale neco takovyho to bylo) a v Brne mu po startu zacala klouzat spojka - coz se "samo" vyresilo po prvnim kolo, ale Ben uz mel ztratu, kterou nemohl dohnat.
18.4.2013 Článek 1 1100Virago: Dobre, priznam se, ze jsem ani nevedel, ze je tam kvalifikacni limit. Ale doufam, ze vetsina pochopila, co jsem chtel rict.

2 Bosso: Ja jsem v zadnym pripade nechtel rict, ze se muzu srovnavat s Lukasem. Jenom jsem - mozna trochu nestastne - konstatoval, ze na 18. misto stacilo projet trat a nespadnout. A ze nechapu, proc tento vykon autor clanku vyzdvyhuje.
+2 
18.4.2013 Článek Ja nemam nic vyzdvyhovani vykonu ceskych jezdcu, pokud je co chvalit. Navic Lukasovi fandim. Ale potreba rict, ze 18. misto bych v Kataru asi zvladnul zajet taky - jenom bych asi jeste o neco vic zavazel. Duvod je ten, ze 18. znamenalo "posledni, kterej vubec dojel".

Ad kvalda - tam nemam namitek - 5. misto ve druhe kvalifikaci je jednoznacne prijemny s ohledem na to, ze je to prvni zavod.
+10 -8
27.3.2013 Článek Nemuzu si pomoct, ale tu zlutou proste okopiroval od Rossiho - coz me trochu vadi.
+3 -6
22.3.2013 Článek 2 josef58: jedno z moznych vysvetleni je, ze v Ducati neposlouchali nikoho a letos jim novej sef trochu domluvil a zacinaji se snazit
+3 
20.3.2013 Článek Tak kdo sem prvni napise, ze 10 koni neni vubec zadnej udaj v porovnani s tim kroutakem, kterej by to melo uz pri 500 otackach

Tak nez to napisete, tak si zopakujte "zakon o zachovani energie" z fyziky zakladni skoly
+1 -2
18.3.2013 Článek To s tou nizkou vahou - 57kg rozhodne neni prehnane malo v porovnani se zbytkem padocku. Takovej Pedroza vazi 51kg a jezdi mu to celkem slusne.

Marc: 59kg
Pol Espargaro: 60kg
Toni Elias: 57kg
+1 -1
13.3.2013 Článek 2 Nori: Nechci ti brat iluze, ale ze ti ujizdi S1000rr neni trakci, ale motorem. Svez se na tom na testovaci jizde poznas rozdil po dvou minutach.

Dobrej pilot dokaze davkovat plyn skoro stejne dobre jako elektronika. A pokud bysme se bavili o bezne dostupne elektronice (ne to, co se jezdi v GP neb WSBK) a treba Fillovi nebo podobnejch demonech, tak si myslim, ze dokaze davkovat plyn i lip nez elektronika.
13.3.2013 Článek Dovolim si nesouhlasit s odstavcem o rychlorazeni:

"bez elektroniky to do roztočené převodovky prostě nedáte"

a potom ta cast o "zmackout spojku, zaradit, vymacknout spojku".

--Na vsech modernich motorkach se uz hrubo pres deset let radi bez spojky. A to tak ze uplne bezne. Treba na SM-T zaradim bez spojky v urcitych situaci jemneji nez se spojkou. A to ma SM-T prevodovku slusne receno nepovedenou.

Jinak jo, quickshifter imho muze ubrat tak do pul vteriny na kolo. A hlavne ma zase jezdec o starost min. Tesim se na nej jako malej kluk
13.3.2013 Článek No, nechci byt hnidopich, ale z ceho soudite, ze se nekoukame na trivalcovou r6?
1.3.2013 Článek 2 SPV: No, já teda nevím - ale mám takovej pocit, že tovární Yamahu loni nenechal za sebou vůbec nikdo. Prej na ní nějakej klučina s příjmením od "L" vyhrál nějaký mistrovství nebo co.
+2 
1.3.2013 Článek 2 pasolini: moc to tady nesleduju, ale myslet si, že Vale jezdí na půl plynu je dost kravina - speciálně když on sám říká, že "bude muset odevzdat možná i víc než 100%".

Kdybych si měl vsadit na pořadí v prvním závodě, tak:

1. Dani
2. Jorge
3. Vale

Marc sice zajede rychlý kolo, ale i on sám říká, že to nedokáže stabilně.

TOPlist