Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
17.12.2011 | Článek | Čte se jedním dechem, parádní fotky, díky moc. Jak už v komentářích zaznělo, konečně někdo, kdo na hranicích stupidně nemává peněženkou. Za sebe dodávám - konečně někdo, kdo dokáže projet krásná místa po asfaltu a udělat nádherné fotky. Podle mě daleko lepší přístup než reportáže typu "jeli jsme bahnem, jsme borci". |
14.12.2011 | Článek | Tak ten článek je hnus, stejně jako nabízené zboží. Vkus inzerentů nemá žádnou dolní hranici, je to jen nekonečné bahno? Zadavatelé si myslí, že jsou čtenáři stejně postižení? |
24.11.2011 | Článek | Futuristická Vespa Vůbec všechny články z výstav z poslední doby se četly jedním dechem. Díky moc. |
23.11.2011 | Článek | krastys: vybírat větší benzinu nemusí pomoct. Minulý týden jsem tankoval 3x na stejné za Lvovem a potřetí "nefungovaly karty". Bylo potřeba odpojit a znovu připojit čtečku a karta "začla fungovat". Místní prostě s novou technikou moc neumí, ujal jsem se toho sám |
23.11.2011 | Článek | Pěkně napsané, jste dobrá banda. Jo, a kazíte ceny motorkářům Ma hranicích se neplatí a při střetu s policií se řekne jen "pišitě protokol". Oni vyměknou. Jezdili jste třeba jen 147 km za den - určitě nebylo nutné uplácet a "urychlovat" průjezd. Díky za dobré tipy na ubytko a zajímavosti a za čerstvou informaci o (ne)přechodu do Podněstří. |
23.11.2011 | Článek | Díky bohyni a Číně, jinak by za to pořád chtěli 120 a víc :) |
22.11.2011 | Článek | maestro: tos jim asi dával za uši... a proč sis kupoval další a další, když se tak sypaly... nebo je to spíš celé zkušenost z doslechu, že... na druhou stranu naše firma VAPE postavila svůj byznys plán na náhradách altíků, regulátorů dobíjení a řídících jednotkách zapalování, které se sypou právě na japonských motorkách. Podobně ignitech... ceny origo dílů na dokonalé japonce jsou tak vysoké, že se vyplatí vyvinout české náhrady a lidi je berou po bednách. |
22.11.2011 | Článek | Krásný článek, žádné "vše je super", jako u jiných značek. Porovnám-li fichtla, na kterém jsme se učili jezdit, tak tohle je jeho verze, která bude bezpečná v dnešním provozu. Majitel se naučí opravovat - stejně jako jsme na fichtlu při objíždění ČR roztemovávali čepy rozety mezi kamenem a obrubníkem měnili řetězy vytahané po 5000 km, ukroucené náhony tachometru, dojížděli s prasklými přítlačáky spojky apod. Pokud dotyčný nedá na "ohrnování nosu" ze strany "taky motorkářů", nakonec z něj může být skutečný motorkář. |
12.11.2011 | Článek | Z nějakýho důvodu (a určitě to nebude tím, že jsem právě na Ukrajině a ještě týden budu) mi chodí formou soukromých zpráv dotazy od čtenářů článku, jako bych byl autorem. Nějaká chyba v matrixu, protože nejde jen o dotazy od lukasek 111 s jeho textem, ale taky dostávám automatická hlášení serveru o další "reakci na můj článek". Kluci redaktorští, opravte si to. |
3.11.2011 | Článek | Pěkný, možná trochu z rychlíku psaný - jako že chybí podrobnější popis zastávek, památek, cest k slaným jezírkům atd. - ale nic proti, kdo chce jet na Východ, všude se snadno doptá. |
1.11.2011 | Článek | Taky bych řekl, jako Jirka, že tahle mašina má za sebou i starší přestavbu, ale nechtěl jsem to psát, abych nebyl zbytečný negativista "proti" článkům na m.cz. Nejsem si ani jist, že bylo jen rozbité světlo, a určitě bych si větu původního článku "předchozí majitel do rámu vsadil litrový motor neznámé provenience" nechápal jako ty, tedy že tam byl litr od BMW. |
1.11.2011 | Článek | Autor si to udělal podle sebe a mně se výsledek líbí, že je o veterána ˇmíň, není v tomto případě argument, když byl základem crash kus, navíc s nepůvodním ne BMW motorem. Někdo prostě na nákup motoru R80 má, jiný ne a pak se vzteká. K mání jich je přitom stále dost. |
25.10.2011 | Článek | marexi: viz JP, dokonce mohu prozradit, že jeden výrobce angličáků použil (samozřejmě se svolením Triumphu) letos v létě jméno tohoto modelu v kombinaci se jménem McQueena (který už se nemůže bránit) k dopisní kampani zásilkového obchodu ve stylu "vždycky jste chtěli Trimupha, teď ho můžete mít (za 19.99 linry)." Je to takový ten styl dopisů, že se k ničemu nezavazuješ, jen ti přijde domů jedna z mnoha dobírek. Triumph může další model pojmenovat podle Jamese Deana, taky už se nemůže bránit, jezdil ve filmu Rebel bez příčiny ("Rebel Without a Cause"). |
19.10.2011 | Článek | prgsyd (124.169.139.xxx) napsal 19.10.11 v 13:41... JO, JDE TO I BEZ SPONZORŮ a kam se na to ti se sponzory hrabou Evropa je do sebe šíleně zahleděná, tenhle článek tu chyběl, podle mě je to nejlepší čtení nejen letošního roku. |
19.10.2011 | Článek | Člověk, který viděl svět (podle zmínek o Texasu třeba). Moc pěkně napsané a nafocené, díky. |