Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
8.7.2015 | Článek | Blbý je, že taková motorka ani auto neprojdou STK - kdyby se testovalo na válcích, tj. za jízdy. Než se změní vyhláška o schvalování technické způsobilosti vozidel, tak je to prostě ilegální. Když se nemusí vyhláška dodržovat v tomto ohledu, tak by stát neměl ani vyžadovat ečka na blinkrech a neměl dělat problémy při instalaci LED žárovek místo halogenek. |
25.5.2015 | Článek | Úroveň článku... bohužel ODPAD, reklamní řeči, nic víc. Vklad autora je snad jen v perlách typu "Bohužel i díky tomu je celá řada doplňků v návaznosti na evropské sklady bohužel prozatím nedostupná." Toho by se profík z reklamky nikdy nedopustil. Víte, čeština funguje asi takto: Díky (něčemu pozitivnímu) vs. Kvůli (něčemu negativnímu) Tedy: "bohužel i díky" nelze nahradit populárním "bohudíky", i když to zní podobně .) Bohužel + bohužel na začátku a konci věty je minimálně stylistická neobratnost. To první je však hrubá neznalost češtiny. +1 -6 |
28.4.2015 | Článek | Kaja-SV: máš téměř pravdu, až na to, že ji nemáš. Vem v úvahu, kolik mašin má v novější verzi menší výkon/krouťák než ve starší. U aut je to naprostá klasika Prostě kvůli emisím a hluku se to na homologaci musí uškrtit. A kutil to pak vrátí do původní neseškrcené verze. Není to tak jednoduché jako vyndat téměř 40 let starou protihlukovou clonku v sání na Jawě :) netvrď ale, že to nelze udělat. |
28.4.2015 | Článek | Také jsem měl 1100RS a nedám dopustit. Tuhle bych hodnotil, až bych na ní sedl. Každopádně v ČR roku 2015/16 (staré bengavozy v hojném počtu doplněné novými, radary všude, focení, na úsekovkách i zezadu) už velká motorka v podstatě nedává smysl. 110 jede i ta 330ka, kterou mám vyfocenou v profilu. Je zábavná, neskutečně pohodlná a při zastavení taky láká hodně pohledů. Mohu srovnávat právě s 5 let vlastněným rudým RS:) |
17.4.2015 | Článek | Až na to, že to není turbo, ale mechanicky hnaný kompresor - píšou v článku. = mnohem delší životnost, naprostá absence hnusného hvízdavého zvuku a hlavně "krouťák vocpoda" tam bude :) -1 |
8.4.2015 | Článek | Super článek, hezké fotky, fajn nálada. nerezik: bude zavřený, to se spolehni - jedeš moc brzo |
8.4.2015 | Článek | Skvělý článek a prosím o doplnění praktických údajů: Název trajektové firmy, webovky? Jak jste psali - oproti trajektům třeba do Anglie si můžete nechat ujet spoj a pošlou vás dalším? To je neuvěřitelné - kolik stál listek, byl "open" nebo jste kupovali až na místě (ten zpáteční)? Bakšišáci a homelesáci jsou v Africe jasní, ale nemoci si odejít na dohled od motorky vyfotit ruinu, to už je tragédie. Napíšete, zda třeba turisté v autech nechávali auta u silnice a na prohlídku ruin v klidu šli? Bylo by mi líto projet Evropu třeba jen zpět, jak jste jeli vy - tj. mrtví, tlačení na "nonstop průlet". Proto uvažuji o autovýletu - tomu odpovídají dotazy - snad se nezlobíte. Ještě jednou dík za článek. |
6.4.2015 | Článek | Konečně článek ODBORNÍKA, který SEDÍ. Včetně velmi důležitého údaje HTTS na úplném konci /ten lze snadno najít na netu a je velmi důležitý/. Chybí snad jen zmínka o alkalické rezervě (mg KOH/l), která také pomůže vybrat olej vhodný k dlouhodobému ponechání v motorce. /Mé mašiny se tohle netýká, olej měním každých 5000 km, i proto, že má jen sítko, vůbec nemá papírovou vložku olejového filtru/. |
14.2.2015 | Článek | Pěkná mašina. Dobře, že značka ožila. Skvělé vidět veterána loni v Mikulášovicích na oslavě výročí zn. Mikov. Skvělé vidět novou mašinu, doufám že ji někdy potkám i v reálu. |
21.1.2015 | Článek | Krásný článek - víc takových! K servisní tabulce - svíčky co 10 000 km? Dost extrém... |
29.12.2014 | Článek | "budete vypadat dobře": -- Představená motorka: ++ Mít kardan (má to být cesťák), tak je za tu cenu koupitelná. |
18.12.2014 | Článek | Tak nevím, fotky dílny, fotky kluků... to ani není o motorkách. Pěkné retro kousky jim prošly rukama, o tom žádná. |
17.12.2014 | Článek | Je vidět, že v BMW nespí na vavřínech, nicměně: dřív jsem tvrdil, že BMW = půlka auta (za cenu celého), teď to bude půlka letadla. Až se na TOMHLE rozsvítí červená kontrolka "nejede to", tak se to bude ztuha rozplétat. Výfuky hnusně velký, jeden z největších mínusů mašiny... na ufo světla si už člověk u BMW zvykl. Že změnili přední tlumiče... no konečně to půjde rozkývat přes přední brzdu a trošku s tím mastodontem couvat do mírného kopečka, což dříve nešlo :) |
11.12.2014 | Článek | Po dlouhé době přestavba, která se drží stylu, po němž se jmenuje. Škoda že chybí víc detailnějších fotek, ale snad jsou k dohledání na netu. |
8.12.2014 | Článek | Jestli to ABS na předním kole jemně pulsuje, jako že z principu regulace lehce musí, tak v zatáčce potěš koště. |