Příliš křečovitý Toseland!

Je tlak na dvojnásobného ex-mistra světa superbiků příliš velký? Odkud ten tlak vlastně přichází? Nedostává se pod něj vlastně on sám?

Tento satirický blog na adresu ex-mistra světa Jamese Toselanda se mně velmi zalíbil a proto ho předkládám i vám, vážení čtenáři našeho webu: 

"Jamesi, Jamesi, Jamesi… Pomalu už jednomu chybí slova. V které kategorii chceš vyhrát první místo? V jedné jsi už hodně vepředu! tedy skoro první, na Rubena Ti totiž chybí jen jeden pád! Jedná se o tabulku statistiky pádů. On spadl za první dva závodní víkendy 4x, Ty pak "pouze" 3x. Ruben je ovšem v každém případě před Tebou a to nejen proto, že má o pád více, ale také proto, že přitom používá různé figury, zatímco Ty, milý Jamesi, máš v zásobě jen jeden stále stejný Highsider-Trick. Sice hodně spektakulární, ale přece jen by byla potřeba změna. Vždy dopadneš na ruku a pak se divíš, že se nehojí a stále Tě bolí"


"Jedno Ti ale milý Jamesi musím přiznat, s umístěními šest a sedm jsi se v Portugalsku neuvěřitelně proti Austrálii zlepšil. Ovšem jeden Rookie, navíc Tvůj krajan a doposud ne mistr světa v superbicích, zajistil mistrovskému týmu z loňského roku první podium. Navíc je tento pán většinou rychlejší než Ty." - konec citátu z blogu.


V zásadě se ale opět ukazuje, že MotoGP a WSBK jsou úplně dva různé páry bot. A také, že ačkoliv Toseland už v "seriovém" mistrovství světa jezdil, potom "emigroval" do MotoGP a nyní se opět vrátil, že to neznamená, že to je pro něho jednoduché. Stejně se ale vede i jeho kolegovi z MotoGP, Chrisi Vermeulenovi. Ten spadl v Austrálii v obou jízdách, bohužel se také přitom zranil a ve Valencii kvůli tomu ani nenastoupil. Proč se to vlastně všechno stalo? 

Nenastavili si oba dva laťku očekávání příliš vysoko a sami sebe tak dostali pod tlak? Je to snad proto, že si mysleli: "My jsme přišli z MotoGP a proto jsme jiní, lepší! Vždyť právě  James řekl: Chci vyrovnat rekord Carla Fogartyho, ten má čtyři tituly, já zatím jen dva!

Navíc nebyla před zahájením sezóny z Toselandovi strany žádná pokora či dokonce řeč o potřebné aklimatizaci, o nějakém "učení", nýbrž pouze slova o titulu! O ničem jiném tento Brit nemluvil a zapomněl také na to, že když získal mistrovské tituly v letech  2004 a 2007, tak nebyl vůbec žádný SUPERMAN v tomto závodním seriálu, naopak hodně naskytnuvších se věcí mu zisk těchto dvou titulů umožnilo.
 
Ovšem i to patří k závodění. 


Momentálně se zdá, že vlak k získání letošního titulu Toselandovi už pomalu odjel. Ovšem on sám mluví i nadále o tom, že má ztrátu 60 bodů na Haslama a vloni měl Spies ztrátu 50 bodů na Hagu a přece se stal mistrem světa. Mimochodem úplně stejnou ztrátu má i jeho týmový kolega a nováček šampionátu "Mr. Crutchlow", který podle svého vlastního vyjádření nebere zdaleka tak velkou gáži jako Toseland, a i proto říká: "Nejsem pod žádným tlakem. Ten je vyvíjen na Toselanda, který také dle toho bere i úplně jinou výplatu než já".

V lońském roce měl Spies v tomto období na svém kontě 3x více bodů než Toseland letos, navíc už 3 vyhrané závody. A také 1,5x více bodů než Toseland a Crutchlow letos dohromady. 

Jistě sezóna je ještě dlouhá, do jejího konce chybí absolvovat celkem 22 závodů. Ovšem pokud se nic nepředvídaného nepřihodí, tak na jejím konci budou na špici tabulky jména: Haslam, Biaggi, Checa, Fabrizio, Haga nebo Rea. A právě od obou továrních jezdců Ducati,  Noriyukiho Hagy a Michela Fabrizia, se dají očekávat okamžité výsledky, Portimao ještě nikdy nebyla ta správná dráha pro Ducati, naopak Valencia ano a vloni zde Haga vybojoval double. 

Pravdou je, že i Toseland ze svých 14 jízd, které doposud ve Valencii jel, rovněž 2x vyhrál. Momentálně ale zkouší lońské díly ze Spiesovi Yamahy na svou letošní R1, neboť nově vyvinuté díly mu prostě "nefungují". 

Takže možná by Yamaze pomohlo, místo nádrže a sedla z roku 2009, posadit na ní raději toho pilota z loňského roku....

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (9x):



TOPlist