Na vedení ztrácí Guintoli jeden bod

Jezdci tovární Aprilie očekávali od desátého podniku WSBK mnohem víc než nakonec získali. Ir Eugene Laverty v prvním závodu spadl a skončil s jedním bodem. Ve druhém klání už bojoval o první pozici, jenže jeho šance na vítězství ukončily červené vlajky. Sylvain Guintoli bodoval čtvrtým a pátým místem a v průběžném hodnocení je nyní druhý.

Po náročném sobotním Superpole startoval Francouz Sylvain Guintoli do prvního závodu jedenáctý a postupně se propracoval až na páté místo. V závěru závodu havaroval Jonathan Rea, což pro francouzského závodníka znamenalo posun o jednu pozici. Ve druhém závodu Francouz znovu dobře odstartoval a v závěru měl možnost bojovat o třetí místo, nicméně další červená vlajka mu přiřadila konečné čtvrté místo.
„Byl to těžký víkend na hodně fyzicky náročné dráze,“ uvedl Sylvain Guintoli. „V úvodních kolech prvního závodu jsem nedokázal najít potřebný rytmus čímž jsem ztratil kontakt s vedoucími jezdci. Pro druhý závod jsme na RSV4 provedli pár změn, které fungovaly. Tvrdě jsem na to tlačil, abych Sykese dojel a plánoval jsem na něho zaútočit v posledním kole, ale to bohužel závod zastavily další červené vlajky. Moji jedinou útěchou je fakt, že mě už tolik neomezuje rameno. Byl jsem schopen bez větších problémů jet naplno až do konce obou závodů. Teď to sice bolí, ale dokud jsem byl na motorce, tak to bylo v pořádku.“
Eugene Laverty měl v prvním závodu smůlu, když spadl a musel zpátky do boxů. Nicméně díky tomu, že to nevzdal ve finále vybojoval jeden bod. Druhý závod se pro Lavertyho vyvíjel mnohem lépe, když v přímém souboji porazil Toma Sykese, Marca Melandriho a už se chystal na vedoucího Chaze Daviese. Jenže druhý závod zastavily červené vlajky a Laverty tak skončil druhý.

„Červené vlajky v závěru druhého závodu, to byla skutečně velká smůla, protože jsem se právě chystal atakovat Chaze Daviese na vedoucí pozici,“ prozradil Eugene Laverty. „Nehoda v prvním závodu způsobila pěkný zmatek. Chci bojovat o titul, ale takové chyby mě můžou přijít pěkně draho. Když startujete ze zadních pozic, je tam o něco větší tlak a riziko, že můžete udělat nějakou chybu. Každopádně na vedoucí jezdce zase tolik neztrácíme, ale čeká nás těžká bitva.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist