MS Racing ve Valencii

O tom jak to vlastně všechno bylo.

MS Racing ve Valencii
FIM Superstock Cup 1000

Barry Burrell – / 5. místo v závodě /

Náš nejstarší pilot podle očekávání odvedl nejlepší práci. V MS Racingu je třetím rokem a proto nebylo možné aby dokončil závod za první desítkou pokud by bylo všechno v pořádku s technikou. Podle nového systému jsou nyní dva volné tréninky a pouze jedna kvalifikace. Na tuto změnu právě Barry ve Valencii doplatil. Kvalifikace nevyšla a už nebyl prostor na opravu... Neobjel zde ani jedno měřené kolo a byl pro poruchu na elektronice nucen zajet do boxů. Naštěstí byl tento kvalifikační trénink pro hrozivě vypadající pádpřerušen pět minut před koncem a nám se podařilo motocykl uvést dopohybu. Barry tedy vyjel a během třech měřených kol si dokázal vybojovat alespoň 17. místo na startu. Start se mu povedl a od začátku ,závodu se rval jak mohl. Z dvanácté pozice po startu se prodral až na páté místo a předvedl tedy výkon mazáka.

Ondra Ježek – / 7. místo v závodě /

Náš jediný český zástupce v této třídě. V prvním volném tréninku skončil na druhé pozici, druhý volný trénink dokonce vyhrál … to všechno napovídalo o perfektní připravenosti tohoto českého mladíka. V kvalifikaci to nevyšlo podobně jako u Barryho, ale i tak dokázal Ondra pro MS Racing vyjet výborné šesté místo, tedy druhou řadu pro naše barvy. V ranním tréninku nastaly problémy s elektronickým řazením a po veškeré snaze nebyla jiná možnost než tento systém vyřadit a v závodě řadit normálním způsobem (práce s plynem). Start do závodu nebyl zrovna povedený a proto Ondra začal až jako jedenáctý. Odvedl rovněž jako Barry vyrovnaný výkon a dokázal se
propracovat až na šesté místo. V posledním kole ještě podlehl Italovi Berettovi na stroji Ducati, ale přesto dokončil jako druhý jezdec MS racingu v první desítce což je u nováčka v této třídě uspokojivý výsledek.

Balázs Németh / nedokončil závod pro pád /

Černý Petr … , takto by šel nazvat mladík z Maďarska, který po celý víkend předvedl že umí být opravdu rychlý. První trénink třetí pozice, druhý trénink neobjel ani jedno měřené kolo pro lehký pád. Připravil se tedy o možnost tréninku. Kvalifikaci dokončil na devátém místě a zajistil tak pro MS Racing i postavení ve třetí řadě (celkem deset řad na startu). Start byl průměrný, v prvním kole desátý ale šel dopředu, v devátém kole ze třinácti byl Balázs dokonce na šestém místě jak před Barrym tak Před Ondrou a vůbec to nevypadalo že by se nechtěl posouvat dál startovním polem. V tomto devátém kole bohužel Balázs padá a závod pro něj tak končí, ale pozor … zde se projevil veliký závodnický potenciál !

Philippe Braga Thiriet / 23. místo v závodě /

Brazilské zastoupení v týmu. Mladík, který doposud jezdil pouze brazilské mistrovství se nepere pouze s novým týmem, motocyklem, ale i třídou a tratěmi. Začíná opatrně a jako nezkušený se tedy každým kolem učí a sbírá tak potřebné informace a zkušenosti k tomu aby se mohl za rok posunout do pozic o bodovaná místa. Na start se toto
„naše“ brazilské želízko staví jako 32. a startuje tak do svého prvního závodu v této třídě vůbec z osmé řady. V závodě předvedl Philippe vyrovnaný výkon a do cíle dojel z 37. startujících jako 23.

Supersport World Championship

Matěj Smrž / nedokončil závod pro pád /

Asi největší novinka v podobě českého týmu MS Racing. Účast českého jezdce v Mistrovství světa supersportových 4Ftaktních motocyklů o objemu 600 ccm ( v případě Triumphu jako tříválce 675 ccm). Jak mnozí víte Matěj v této třídě již startoval právě na Triumphu první dva závody, ale tým se jmenoval MS Factory Racing.

Tak došlo sloučením MS Racingu a Factory Racingu a výměnou jezdců Balázse Németha a Matěje. Po Kataru ale vedení české strany týmu MS Racing striktně rozhodlo odstoupit od Maďarské strany za hrubé nedodržení smlouvy. Před týmem MS Racing (v té době pouze agent Matěje stejně jako je to třeba u Jakuba, který startuje
v Superbicích) , stála tedy otázka, za 1. nestartovat, získat více času a do dalšího závodu v Assenu něco vymyslet a lépe se na kolotoč mistrovství světa připravit nebo za 2. podniknout všechny nutné kroky a Matěje do Valencie na motorku posadit i když všechno asi nebude vůbec jednoduché a vypadat na oko diváka úplně 100% jak by tomu asi v takovém šampionátu mělo být.Tým se rozhodl startovat a proto jste vy co fandíte našim barvám Matese vidět mohli. Jelikož MS Racing dokázal navázat na spolupráci s továrním týmem ParkinGO Triumph BE1 a dokončit tak započaté jednání v Kataru, právě ve Valencii ve čtvrteční odpoledne zakoupil jejich loňský motocykl a začal na Matějově skutečném startu pracovat nejen ve formální podobě.

Matěj tak v pátek začínal opět trochu poprvé, ale jelikož ho nesužoval pocit nejistoty ve špatném týmovém zázemí, nedělal si s výsledkem prvního volného tréninku těžkou hlavu. Druhý volný trénink opět zlepšení, ale kvalifikace nevyšla jak měla. Technická závada a pád se postaral o dlouhé prostoje v boxu a pouhá tři kola Matějovi zajistila až 25. místo na startu. Za jasného dne před závodem asi na deset minut sprchlo a závod se tedy začal na vlhké trati. Matěj jako většina soupeřů obul suché pneumatiky a závod začíná opravdu dobře. Kvalitní start a první kola ho posunula až na bodované třinácté místo. Trať ale oschla a Matěj tak přišel o jedinou výhodu, když technika zatím nepatří tam kam by měla a to jsou právě světové bodované pozice. Předjeli ho
rychlejší jezdci a Jihočech ve snaze držet krok po vlastní chybě havaroval. Přesto se nejen on ale i celý tým MS Racing v takto složité situaci zachoval jako opravdový bojovník. 


Děkujeme, MS Racing - www.msracing.cz

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist