Pár novinek těsně před startem

Těsně před startem japonské Camel Grand Prix v Motegi jsem napsal pár zajímavostí.

A ještě pár novinek těsně před startem
Aprilia končí definitivně v kubatuře MotoGP
Na přímé dotazy italských novinářů v japonském Motegi, potvrdil závodní ředitel Aprilie, Jan Witteveen, že Aprilia v příštím roce nebude na startu královské kubatury, tedy třídy MotoGP. „Nepodařilo se nám dát dohromady takový rozpočet, abychom mohli i v příštím roce jet třídu MotoGP“, vysvětlil Holanďan. „V dalších dvou třídách se ale nestane nic podstatného, v kubatuře 250 ccm nasadíme ve třech týmech celkem 6 továrních strojů a ve třídě do 125 ccm nabídneme různým týmům kitové díly na prodej“. Na další otázku, pod jakým názvem se tyto motocykly po koupi od „Piaggio – Group“ postaví na start závodů Grand Prix v roce 2005, odpověděl Jan Witteveen následovně: „Tak daleko jsme ještě nepřemýšleli, ale je docela možné, že se nějaký motocykl bude jmenovat třeba Gilera. Ale já doufám, že jméno Aprilia zůstane !“, říká dále Witteveen.
Julian Simon na KTM
Jelikož se Australan Casey Stoner stále ještě nerozhodl, zda se bude podílet na vývoji nového motocyklu KTM 250 – v žádném případě už ale nepojede nejslabší kubaturu - , nebo se vrátí do staronové stáje LCR a společně s Locatellim vytvoří velmi silné duo ve dvěstěpadesátkách na Apriliích, tak rakouská stáj z Mattighofenu nasadí vedle Fina Mika Kallia ještě mladého Španěla Juliana Simona (8. v Donningtonu) – doposud spolujezdce naší Markéty Janákové v týmu Angaia Honda. „Jeho smlouva, kterou podepsali Simonovi rodiče s „Asparem“ Jorgem Martinezem je neplatná, a tak je Julian volný“, tvrdí totiž Simonův osobní manager, Alberto Puig.
Honda Europe láká Michela Fabrizia
Až tři týmy po dvou pilotech by chtěla v příštím roce nasadit Honda Europe v mistrosvtví světa WSBK. Kromě holandského Ten Kate a rakouského „Klaffiho“ týmu by se měl představit i nový tým z Itálie pod vedením Fausta Gresiniho. A jako jezdci pak „nestor“ Pierfrancesco Chili a Michel Fabrizio, kterému byla nabídnuta HRC managerem Carlo Fioranim nová dvouletá smlouva do superbiků 2005 – 2006 s možností přestupu do MotoGP v roce 2007.
Příliš drahý Haga
Japonský mistr „driftů“ Noriyuki Haga žádá od Yamahy částku 700.000 Euro, pokud by měl jet v příštím roce superbiky za japonskou továrnu, což je ale v této kubatuře příliš mnoho.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist