Info od Bossa z MSA

Bosso se vrátil ze své dovolené a ihned pro nás zpracoval několik zajímavých informací, ze kterých sice již několik na tomto serveru bylo, ale příspěvek uvádím v originálním znění a tak si to alespoň oživíme.

* Hodgson 2004 urcite na Ducati, ale v kterem MS a v jakem tymu ?
Neil Hodgson ma jak znamo smlouvu s Ducati i na rok 2004. Takze pouze tovarna Ducati muze rozhodnout, kde a v kterem tymu se suveren letosniho MS Superbiku objevi. Predbezne to vypada na tym Luise d´Antina nebo WCM. Jeden z techto tymu by totiz mel fungovat jako satelitni tym Ducati MotoGP 2004. Jen pro zajimavost, uz v roce 1995 jel Hodgson MS 500 ccm pro WCM , tehdy na ROC - Yamaha. Sam Hodgson k tomu rika: "Pokud se situace v Superbike MS nezmeni k lepsimu, ci se jeste zhorsi ! (tedy jeste mene tovarnich tymu, mene publicity atd.) pojedu rozhodne pristi rok MotoGP. Ja sam si nedelam vubec zadne starosti, je mi teprve 29 let a mam tedy sve nejlepsi roky pred sebou".
* Take na Sachsenringu na Protonech KR3
Oba dva "Protoni" Jeremy McWilliams a Nobu Aoki jeli v Doningtonu na motocyklech o obsahu 500 ccm, ackoliv trenovali i na ctyrtaktech. K tomu japonsky pilot Nobu Aoki: " Bohuzel jsem jel v treninku s dvoutaktem pouhych 6 nebo 7 kol, takze jsem nemohl najit pochopitelne spravne nastaveni motocyklu. Ale mel jsem jistotu, ze aspon dojedu do cile. Ale na Sachsenringu mame s petistovkami urcite sanci na umisteni v Top - Ten."
* Potrestany Harms
Dansky pilot Robin Harms, ktery nyni v tymu Seedorf Racing 125 ccm nahradil neuspesneho Anglicana Steva Martina (neziskal letos ani bod) byl pro Donington nahrazen Spanelem Ismaelem Ortegou z celkem prozaickeho duvodu: Musel si totiz "odsedet" cernou vlajku z Assenu, kdy po predcasnem startu nerespektoval Stop and Go, coz je automaticky zakaz startu na pristi GP.
* Hitparada treninkovych padu v Doningtonu
Nasledujici piloti se blize seznamili s tvrdym anglickym asfaltem: Talmacsi, Longden (2x), di Meglio (2x), Bayliss (2x), Poggiali (3x) !!!, Faubel, Olive, F. Nieto, Baldolini, Simoncelli, Giansanti, Nakano, Burns, Tamada, Desbourgh, Battaini (2x), de Gea, de Angelis, Ui a Aoki.
* Nejpomalejsi jezdec
Misto Jardy Hulese se v tymu Yamaha Kurz objevil 40ti lety Ital Teresio Isola, nazvany jako GP Turista I. tridy !!! V prvnim treninku ztratil na nejrychlejsiho 15 vterin a po prvnim merenem treninku kdy "zmensil" ztratu na 14 vterin, byl z dalsiho ucinkovani v Anglii po zasluze vyloucen !
* Penezni problemy u Katji Poensgenove
Michael Bartholemy, ktery pro Katju Poensgenovou zakoupil misto v tymu Arrie Molenaara, ma dosti velke problemy s dalsi "dodavkou" sponzorskych penez. Co sponzor, firma Venice Beach, totiz doposud nezaplatila dohodnutou castku.
* Staci "pouhych" 450 000 Euro a muzes jet v roce 2004 GP ve 250 ccm
Heidolfuv nahradnik Klaus Nöhles by mohl pristi rok jet opet v tymu, kde nyni pracuje jako odbornik na PC, tedy v Aprilia Germany. K tomu mu staci "malickost", sehnat 450 000 Euro sponzorskeho prispevku. A tak se radsi Klaus Nöhles poohlizi po jinem tymu, mozna by to mohl byt dalsi nemecky tym Castrol - Honda - Kiefer, kde uz letos jezdi Christian Gemmel a kde by to nebylo tak drahe.
* Uz skoro vyprodano
V predprodeji na nemeckou GP na Sachsenringu bylo uz prodano 120 000 vstupenek.
* Chili jako Real Madrid
Komentator Eurosportu Michael Rohrer oznacil nestarnouciho "Frankieho" Chiliho jako motocyklovy Real Madrid, co se tyce jeho popularity po celem svete.
* V Laguna Seca jel jako Wild Card pilot i Giovanni Bussei
Ital Giovanni Bussei, ktery zacal sezonu jako jezdec tymu UnionBike GiMotorsport na Yamaze R1, jezdici nyni jako nahradnik za vyhozeneho Anthonyho Goberta v tymu Austin Ducati, si vedl vyborne a nashromazdil hned na "domaci trati" 19 bodu. A to jel na Ducati 998 teprve podruhe, predtim pri premiere pri zavode AMA v Brainerdu obsadil 5. misto. Puvodne mel startovat na divokou kartu i Ben Bostrom na Honde SP2, tym American Honda vsak nestacil zadny motocykl "predelat" tak, aby odpovidal predpisum MS a nikoliv AMA.
* Nechteli divokou kartu
Oba dva mladicci z ADAC - Junior tymu, ktere jsme videli i v Moste, a sice Georg Fröhlich (3. misto) a Matti Seidel (pad) nedostali divokou kartu pro Sachsenring z duvodu, ze ji proste nechteli. Vedeni tymu ma s nimi jasny plan, nejdrive absolvovat IDM, resp. ME a pak teprve MS. Nebot ojedinele starty na divokou kartu u mladych jezdcu jsou castokrat oznacovany jako boj proti vetrnym mlynum.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist