Dozvuky z Ria - 250 ccm

Hlasy prednich jezdcu kubatury 250 ccm po brazilske Grand Prix, ktera zaznamenala v teto kubature zmenu na vedouci pozici prubezneho poradi.

Dozvuky z Ria - 250 ccm
Vitezstvi diky novemu materialu ?
Vitezny Manuell Poggiali rozhodne odmita myslenku, ze se nachazi – nachazel ve vykonostnim utlumu. „Když nemas odpovidajici material, který potrebujes k vitezstvi, tak je to tezke. Od prvniho letosniho zavodu jsem vždy daval do zavodu vse, ale měli jsme problemy a také ja jsem udelal par chyb. Ale dnesni vitezstvi nam jiste pomuze. Chtel bych podekovat Aprilii, ze mi dala nove tovarni dily a tim me hodne pomohla.“ Tomuto komentari ale odporuje Jan Witteveen nasledovne: „Poggiali mel vždy stejny material jako ostatní tovarni jezdci !“
O celkovem umisteni a bodovem stavu mistrovstvi světa se pak obhajce titulu vyjadruje takto: „67 bodu je za normalnich podminek nedohonitelnych, ale presto se pokusim o nemozne“.
Pravidelnost prinasi sve ovoce
Pravidelne sbirani bodu prinasi ocekavane ovoce. „Chtel jsem pochopitelne zautocit na Poggialiho, ale vedel jsem, ze to bude tezke. Měli jsme během treninku velke problemy s vidlici. Jsem ovšem spokojen, neboť jsem po ctvrte po sobe skoncil jako druhy a doposud jsem vždy, když jsem dojel do cile, skoncil nejhure druhy. A ze se de Puinet propadl az na osme místo v cili, to jsem se dozvedel az po projeti cilem…“, říká tovarni jezdec Hondy, Daniel Pedrosa – v cili jako druhy, který nyní prevzal vedeni v MS.
Treti místo je sice v poradku, ale….
Se svým tretim mistem v cili byl spokojen další tovarni pilot Hondy, Toni Elias. „Musim však dodat, ze nyní chci vice. Minimalne byt druhy, ale ještě lepe první. Ovšem predjizdeni de Puineta me stalo hrozne moc casu. V celkovem poradi jsem uz na dostrel tretimu Portovi (pouhe 2 body) a to je dobre“.
Nespokojeny vicemistr sveta
„Nevim sice proc, ale ackoliv delame a zkousime vse, tak mame vždy méně vykonu jako ostatní“, říká lonsky vicemistr světa Roberto Rolfo – v cili az sedmy a v celkovem prubeznem poradi se ztratou 73 bodu na predposlednim miste – mezi tovarnimi piloty, tedy celkove jako osmy.
Od zacatku velke problemy
„Mel jsem od sameho zacatku velke problemy se zadni pneumatikou, nemohl jsem poradne rychle najet do zatacky a porad jsem byl ve velkem nebezpeci padu.“, říká tovarni jezdec Aprilie, Randy de Puinet, který po svém osmem miste ztratil vedouci prubezne poradi.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist