Další info od Bossa

Bosso pro nás připravil další zajímavé novinky vesměs týkající se Grand Prix.

* Hitparada padu v Jerezu behem treninku: Bayliss (2x), Barros (2x), Biaggi, Hopkins, Heidoff, Simoncelli, Corsi, Giansanti, Pitt, Nakano, Nigon, Elias, Porto (2x), de Puinet (2x), Stigefelt, Tamada, Gibernau, Molina (2x), Poggiali, Cecchinello, Camier, Bianco, Ukawa, Jacque, Davies, Smrz, Leblanc. A melandri ve Warm - Upu.
* Sponzor Marlboro stal naposled na prvnich dvou mistech v kralovske kubature v Le Mans 2000, tehdy Max Biaggi pred Carlosem Checou, ale pochopitelne tehdy na Yamahach.
* Alex Hofmann je zrejme nejvsestranejsim jezdcem mezi jezdci GP. Tak v poslednich 15 mesicich testoval v unoru 2002 Aprilii 250. Protoze vsak nesehnal dost penez, tak padla moznost startu v roce 2002 ve 250 - kach. Potom byl pozvan k testu Protonu 500. Nasledoval hostovani v superbikovem tymu na stroji Kawasaki pri domacim zavode MS na Lausitzringu. Jel take dva zavody v tymu Red - Bull - Yamaha misto zraneneho Garry McCoye, dva zavody misto zraneneho Lorise Capirossiho v tymu West - Honda. Startoval take nekolikrate v Supermotech na KTM, zucastnil se BMW - Boxer Cupu a mezitim rad jezdi zavody na horskych kolech, pochopitelne disciplinu Downhill - tedy sjezd !!! A nakonec kuriozita, jeho "privatni manager" Dieter Theis, ktery je nechvalne prosluly ruznymi akcemi, dostal behem Jerezu od Haralda Ertla (Team manager Kawasaki), resolutni zakaz vstupu do boxu a hospitality tymu !!!
* Ne zrovna nejlepsi treninkove casy vedouciho jezdce 125 ccm Steve Jenknera jsou zavineny i tim , ze Jenkner doposud disponuje pouze jednim motocyklem a dle slov Jana Witteveena dostane rezervni motorku teprve na Mugello. Ale uz v Jerezu jel poprve karbonova kola, coz znamenalo usporu 1,5 kilogramu vahy. Navic sam Jenkner jeste "zestihlel" o 1 kg, takze momentalne spolu s motocyklem ma 2 az 3 kg pres dany nejnizsi vahovy limit - tedy pres 136 kg.
* BMW Z4 Roadster - to je tedy defiinitivne znama premie firmy BMW za soucet nejrychlejsich casu vsech treninku "BMW Award for the 2003 MotoGP Best Qualifier", jejichz neoficielni poradi jsem zaslal ctenarum v minulem prispevku. Jen tedy opakuji: Vede Rossi s casem 7:06,808 pred Biaggim - 0,12 sec. Ukawa a Capirossi maji uz ztratu 0,7 sec.
* Staj KTM ma nejvetsi rozpocet ze vsech tymu 125 ccm a to 3 miliony Euro. Ale Harald Bartol klade hlavne duraz na to, aby KTM byla dostupna cenove i pro eventuelni dalsi zajemce. Takze 2 motorky Honda vybavene HRC - kitem stoji ca 90 000 Euro, tak jeden prototyp KTM nepresahne cenu 50 000 Euro. Doposud mame postavene tri stroje, ale v nejblizsi budoucnosti budeme mit dalsi a ty budou pochopitelne lacinejsi, nebot se ceny pochopitelne amortizuji.
* Aaron Slight, ktery stal celkem 87x na stupnich vitezu v MS Superbiku, vede jezdeckou skolu pro firmu Mondial a sice v Adrii - Italie. A v ramci vyuky zajel s Mondialem Piega novy rekord okruhu. Autor článku: Bosso

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist