Germany Racing: Příliš drahá Aprilia RSA

Německá stáj Germany Racing manažéra Dirka Heidolfa s jezdci Tomoyoshim Koyamou a naším Jakubem Kornfeilem uvažovala o koupi jednoho továrního motocyklu Aprilia RSA na rok 2011 pro japonského pilota, ale...

Německý tým Germany Racing patří v kubatuře "malorážek" k nejlepším v této objemové kubatuře. Zkušený Japonec Tomoyoshi Koyama je aktuálně na 8. místě tabulky kubatury 125 ccm, a to jako nejlepší jezdec s netovárním motocyklem RSW, jeho týmový kolega a český nováček Jakub Kornfeil je pak 17., ovšem jako třetí nejlepší Rookie 2010 (za Španělem Moncayou a Martinem). 

Příští rok je posledním rokem kubatury 125 ccm a tak Aprilia nabízí i své tovární speciály za velmi nízké ceny, tedy dle mých znalostí cca za polovinu oproti roku 2010. "Ex-tovární Aprilii od Simone Corsiho můžeme koupit pro Koyamu za 75 000 Euro. Ovšem s náhradním motorem a speciálními díly to stejně přijde na 200 000 Euro. A to je příliš drahé. Takový motocykl se potom nedá prodat ani do národních šampionátů, neboť pro tyto seriály jsou takové provozní náklady příliš vysoké", řekl na téma koupě továrního motocyklu Aprilia RSA šéftechnik tohoto týmu Jürgen Lingg.  


A ještě téma Koyama. První závod Grand Prix 2011 se jede 20. března v katarském Losailu a právě toto datum vedlo japonského jezdce k žádosti o učinění výjimky na rok 2011. Japonec Tomoysohi Koyama je narozen 19.3.1983, to znamená že během prvního tréninkového dne v Kataru mu bude teprve 27 let a může tedy dle reglementu o věku pilotů stopětadvacítek startovat v MS, ovšem během premiérového závodu příští sezóny už bude mít let 28! A tak bude muset rozhodnout Dorna, jak vyřešit případ "Koyama"....

 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist