Jarní cena Brna - Pierre Coppa byl dvakrát druhý

Tým Motorvillage 69 nastoupil do “zimně” Jarní ceny Brna ve dvou třídách. V kubatuře 125 SP se představil David Polák, v třídě do 600cc nastoupil Pierre Coppa.

V třídě 125 SP jel David Polák, který v sobotním závodě skončil po penalizaci jednoho z jezdců jen těsně pod stupni vítězů. V nedělním závodě bohužel skončilo Davidovo snažení pádem v prvním kole, hned “na áčku”. Pro Marka Hornu byl start s otazníkem. Nakonec k závodu nastoupil, bohužel jeho zdravotní stav zatím nedovoluje plné závodní zatížení.

V třídě do 600ccm jel Pierre Coppa, který si v sobotním závodě zajistil strategické druhé místo. Do nedělního závodu nastoupil s riskantnějším nastavením, které by bylo vhodnější do vyšších teplot, než panovaly o víkendu panovaly. Po atraktivních soubojích ve skupině s dalšími jezdci však obhájil druhou pozici ze sobotního závodu.

Pierre Coppa víkend v Brně komentoval slovy: „Přes zimu jsme udělali mnoho práce, věnovali jsme spoustu úsilí a energie do nového projektu. Stali jsme se výhradním importérem pro českou a slovenskou Republiku italské značky PBS Pit BIKE. Rozjeli jsme kurzy v Kart Aréně v Kutné Hoře a chystáme další aktivity na letní sezónu, kdy nás uvidíte na tratích v Chebu, Písku a Vysokém Mýtě. Budete si tam moci s námi a s agenturou Motoriders zajezdit na vypůjčených pitbajcích.“

„Tímto projektem nám nezbylo moc času na “velkou” motorku. Krom jednoho dne na Pannoniaringu jsme prakticky začali s přípravou na sezónu při Jarní ceně. Celý víkend nás provázelo velmi chladné počasí, které dozajista stejným způsobem ovlivnilo výkony všech jezdců. Rozhodli jsme se pro cestu menšího rizika a jízdy více na jistotu. Odměnou bylo druhé místo na startu, které se podařilo proměnit v stříbrnou pozici v cíli prvního závodu.“

„Neděle nám nabídla ještě složitější podmínky. Ranní warm-up na mokré dráze nepřinesl možnosti k vyzkoušení změn na motocyklu. Do závodu jsme tak nastupovali s jistým otazníkem, ale především s mým, tvrdohlavým rozhodnutím ohledně volby pneumatiky. I přes varování od okolí jsem zvolil směs, která mi sedí nejlépe, ale která plně funguje až od pětadvaceti stupňů. Plán odstartovat a jet první kola na maximum se rozplynul hned v prvním kole, kdy jsem udělal spoustu chyb snad v každé zatáčce. Nezbývalo tedy nic, než se jen soustředit na boj o nejlepší možné umístění, který přišel pár kol před cílem.“

„Po ztrátě pneumatiky, které teploty kolem dvanácti stupňů opravdu nesvědčila, přišel propad na třetí místo. Naštěstí se mi povedlo ztracenou pozici získat zpět na brzdách v nájezdu do další zatáčky. Pak jsem se jen soustředil na udržení jezdců za mnou, což se naštěstí podařilo až do cíle. Jsem za tento výsledek velmi rád, máme před sebou spoustu práce, ale i přes nějaké technické problémy a chybná rozhodnutí máme stále tým, který nás může posouvat dál. Tímto bych rád poděkoval všem členům týmu a partnerům. Těšíme se na další závod, který přijde již brzy.”

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 2 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist