Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Celkově hodnotím pneumatiku velmi pozitivně. Jestliže sériová pneu Dunlop Qualifier II začala vykazovat zhoršené jízdní vlastnosti již po 2500km, u Roasmartu se o něčem takovém dá s rezervou hovořit až po 6000km. Výdrž pneu je velmi solidní a jízdní vlastnosti na běžné ježdění dostačující. V náklonech mi nikdy neustřelila, přestože jsem ji z jedné strany sjel až do hrany a z druhé (kde zůstala asi 1mm rezerva) párkrát na pruháči škrtnul stupačkou o asfalt… Kamarád ji používá na Buellu XB-12 a je také spokojený. Vhodná pneu na cestování a běžné ježdění. Věřím ale, že i na okruhu by se na ní člověk měl cítit bezpečně.
Plusy
-
Mínusy
-
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
3600
Nejčastěji nahuštěno na
2.8
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
0
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
7500
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Dunlop
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
190
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
50
Rychlostní index (SI)
W (270)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
- po 4 letech, už bych si tuto pneu nekoupil, praskl mi běhoun, sice ne tak moc jak sem čet u jiných uživatelů, ale praskl :-( (viz. fórum er5 pneum...