Plusy
Navigaci mohu srovnávat s jejím předchudcem zumo 550 ,kterou jsem využíval 7 let.
Jako plusy uvádín toto:
Možno používat i v autě,balení obsahuje i držák do auta.
Doživotní aktualizace zdarma ,již v ceně a proběhla bez problému.
Po dokoupení čidel na ventilky umí zobrazit a tlak v pneu.
Můžete si zadat intervaly servisů,výměny filtru,svicek a pod. kdy je potreba vymenit olej a pod.
Konečně to ukazuje max povolenou rychlost.
Navigace působí rozhodně přehledněji než starý model,díky živému náhledu křižovatky či odbočovacího pruhu,díky tomu člověk ví velmi přesně kam se zařadit.
Navigaci lze krátkým stiskem vypínače uspat,zhasne a je v jakési hybernaci,není třeba ji neustále vypínat a zapínat.
Zmizela veškerá ostatní tlačítka,ovládání včetně přiblížení je podobné jako u fotografií na smartphonu.
Jako u minulého modelu si můžete zadat dojezd na nádrž,a navigace pak ohlídá abyste včas natankovali.Využil jsem hodně na Wildovi,kde je budík na nádrži a při mé dlouhé cestě s tankvakem,na něj nebylo vidět,takže rychlost i stav paliva hlídala má navigace.
Model 390 na rozdíl od 350 má podstatně větší pokrytí evropy.
Nesmím zapomenout na možnost plánování trasy vedené zatackami
Do navigace by se měla vejít až 32 giga pametova karta,chvalim,že kompletní aktualizaci pristroje vcetne map,nebylo kartu potreba.
Nechybí čeština,i když jsem kupoval v německu.
Balení obsahuje veškeré potřebné uchycení.
Na webu My Garmin jsem si ze své staré navigace (než jsem ji prodal) uložil veškeré své oblíbené body a po zaregistrování přístroje,jednoduše přetáhl do nové navigace,to se mi moooc líbilo,mel jsem tam fakt hodně míst uložených.
Oproti minulému modelu ,tělo navigace obsahuje reproduktor,kdyby někoho otravovalo ,že mu keca do řízení,lze jednodužše vypnout.
Mínusy
Chybí ochranné pouzdro pro uchování navigace v bezpečí i při transportu či v zavazadlech.Zumo 550 to měla v základu a opravdu jsem ho velice využíval.
Samozřejmě lze dokoupit ,ach jo ...Za ty prachy by to mohlo být v základu.
Pokud chcete využívat i aktuální dopravní informace (což není vůbec špatné) je potřeba dokoupit přijímač dopravních informací.
Navigace se zpáruje bez problému s telefonem,ale pokud nemáte připojená sluchátka,tak vás to nepustí dál.Proč bych tam dával sluchátka,když to mám prez BT do helmy,že.Tím pádem jsem ochuzen o to,že nevidím kdo mi volá,případně si nemohu vybrat ze seznamu komu volat.Samozřejmě se dá bez toho žít,ale proč by to tak nemohlo fungovat ,když ta minulá to sice s mouchami,ale uměla.
ahoj, mám zumo 350, neviem ako je na tom 390, ale čo ma vytáča do nepríčetnosti je ppoommaalloossťť navigácie, plánovanie na navigačke je v podstate nemožné, neskutočne pomalé reakcie. Za tie prachy by to malo šlapať ako z praku. Plánovanie v PC cez garmin basecamp je zasa zbytočne komplikované a vôbec mi nesadlo. Keď si pustím na mobile navigáciu sygic, všetko je krásne plynulé, radosť si pozerať mapu, keď zapnem garmin, tak fakt iba zadať cieľ, prípadne prechodový bod a už strácam trpezlivosť.
Inak som s ňou spokojný, len ta rýchlosť
RDS-TMC, také mám Garmina, také jsem uvažoval o koupi toho kabelu. Jenomže mi přímo v Garminu ( v Letňanech) sdělili, že RDS-TMC nějak nějak v ČR nefachá??? Takže tak