Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 172 záznamů

• Výlet na Dubou

Nechal jsem se přemluvit a přehodil kapoty a vyrazil na silnici. Jeli jsme s Petrem 750 GSXR, Ruda Hypermotard, který jako batůžek vzal Lukina (ještě ...

Vloženo: 3.8.2009
    Město: Zeleneč
  • Přestavba zpět do originálních kapot

Tak po sobotním výletu, pro kamoše do rakous, kde jsem ho vyzvedával s motkou, kde mu odešel altík, jsem se v neděli pustil do přestavby zpět na origi...

Vloženo: 22.6.2009
  • ACTION BIKE - LAUSITZRING

Je čtvrtek odpoledne a já se chystám vyzkoušet další z mnoho okruhů Ještě vyzvednou na Jarově rukavice, kde jsem je byl reklamovat, jelikož se mi ro...

Vloženo: 17.6.2009
    Město: Zeleneč
  • 2. závod ČMN CUPu Brno 7.6.

V 16:10 najíždíme do zahřívacího kola a řadíme se na rošt já na 12 místo úplně vpravo ze 3 řady jsme seřazeni a startujeme do Warm upu, kde hned v náj...

• CMN CUP Brno příprava a kvalifikace

Nastal den závodu. Ráno vstávám už v šest hodin:-/, naložím věci do auta pro jistotu i mokry gumy, co kdyby náhodu:-) a připojuji vozík za auto. V sed...

• Příprava na ČMN CUP

Je sobota a zítra se jede další závod ČMN Cupu v Brně. Jelikož nebyl čas po čtvrtečním ježdění na řádnou údržbu a vyčištění stroje, musím to zvládnou...

Typ: Oprava
  • Trénink v Brně

Pomalu se blíží další závod ČMN CUPu a tak se po domluvě s klukama z Dafit teamu zamlouvám na 4.6. s Prospeedem den ježdění v Brně. Po nespokojenosti ...

Vloženo: 9.6.2009
    Město: Zeleneč
  • Po Brně, jsem v garáži laboroval, proč se mi ztrácí chladící kapalina, a nakonec na to přišel Trachtík, kdy jsem zjisti že mám ze zadu prasklý chladič...

Vloženo: 29.5.2009
    Typ: Odborný servis
    Město: Zeleneč
  • Po ježdění v Brně, bylo nutné uděat něco s nastavením podvozku. A tak na doporučení jsem využil služeb Míry Somra z Točný a dojel jsem za ním pro radu...

Vloženo: 27.5.2009
    Typ: Odborný servis
    Město: Zeleneč
  • KTM Orange Day BRNO Na dnešní den, byli vypsány volné jízdy při testování motorek KTM, hlavně RC8. Kamrádi si zamluvili testovací jízdy a já e k nim ...

Vloženo: 20.5.2009
  • Ještě pár fotek:-)

Vloženo: 13.5.2009
    Město: Zeleneč
  • PRVNÍ DVOUVAL DEN Mostecký okruh Nastal první sraz dvoválců, který si vzal pod záštitu Ríša Nikotýn. Raději jsem vyjel den předem. A tak jsem dorazi...

Vloženo: 13.5.2009
    Město: Zeleneč
  • PROSPEED první den ježdění v Mostě KOnečně nastal den prvního ježdění na okruhu. Po pádu v loňksém roce, jsem byl zvědav, zda to uźanechalo následky....

Vloženo: 8.5.2009
    Město: Zeleneč
  • ČMN CUP Most první závod Nastal den D, ráno vyrážime i s rodinkou, vyzvednout Frantu a pádíme do Mostu. Počasí nám přeje a tak to vypadá na hezký den...

Vloženo: 8.5.2009
    Město: Zeleneč
  • PROSPEED druhý den ježdění. Celou noc pršelo a ráno to na obloze nepvydalo líp. Pro jsitotu jsme vyčkávali a první jízdu vynechali. Počasí se nelepši...

Vloženo: 7.5.2009
    Město: Zeleneč
  • Počasí celkem přálo a tak jsem jak stoupla mlha, vyrazili na Železňák:-). Zklamání bylo, když jsm eprojeli až do plavů a až na 2 zatáčky v každý mokro...

Vloženo: 22.4.2009
    Město: Zeleneč
  • TAk jsem neodolal a přestrojil jsem to zpět na silnici:-). Alspoň na jeden den se jet sklouznout. Zvolil jsem s kamarádem Dubou. Vyrazili jsme hned rá...

Vloženo: 16.4.2009
    Město: Zeleneč
  • I civilní kapota pasuje:-D, jen nevím zda se to do civilní verze bude vůbec letos přestrojovat:-D

Vloženo: 17.3.2009
    Město: Zeleneč
  • Tak a jsme připravený na sezónu. Snad vyjsou první testy v Misanu, Už se na ně móóc teším:-).

Vloženo: 17.3.2009
    Město: Zeleneč
  • Tak jsem dneska navštívil výstavu Motocykl 2009. I když tam nebyla Ducati:-(. Šel jsem s jedním cílem a to koupit si novou kombu. Už dlouho jsem chtěl...

Vloženo: 15.3.2009
    Typ: Koupě
    Město: Zeleneč
  • TAk další den uprav:-). Dnes spíše kosmetické. Dorazili závažíčka do řidítek a přestříkával jsem podsedlák, který už je finálně upraven:-). Tak už jen...

Vloženo: 21.2.2009
    Město: Zeleneč
  • Tak celý víkend, jsme na ní makali a už jsou závodní kapoty nastrojeny. Nyní už chybí jen polepy a finální lak a holka bude na sezónu připravená:-) Dí...

Vloženo: 15.2.2009
    Město: Zeleneč
  • Trošku poohlédnutí za sezónou 2008. Tak koukám na fotky z loňské sezóny a dávám do vínku malinké porovnání. Jde o fotky ze stejné místa s rozdílem 3 m...

Vloženo: 11.2.2009
    Město: Zeleneč
  • Venku není zrovna počasí na vyjížďky a tak je čas na úpravy a ladění na další sezónu:-). Jelikož, se letošní sezónu chci více věnovat ježdění na okruh...

Vloženo: 11.2.2009
    Město: Zeleneč
  • Intermoto 2008 - co mě ještě zaujalo:-D Podsedlovaka pro 848, závodní verze BMW, a tahle tříkola taky vypadal dobře:-)

• Intermoto 2008 - hostesky jen se stroji a pohled na stánek Ducati

• Intermoto 2008 - slast na Desmosedici RR, a tak hostesky tam byli:-D

• Intermoto 2008, helma, troy a snad nejhezčí oči - pohled Desmosedici RR

• Intermoto 2008 stroj Ceasyho, nádhera

Město: Zeleneč
  • Itermoto 2008. Počasí už moc na jedění nebylo a tak jsem se domluvili na výletu do německého Kolína na podzimní výstavu. Trošku jsem to zkomplikoval, ...