Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 172 záznamů

• Po Dvouvaldnu

A takhle dopadla po zahození v retarderu.

• DVOUVAL DEN MOST ZÁVOD

Je půl druhé a vjíždíme do zavádějícího kola, nakonec na startu zjistím, že mě ještě odsunul Lama na 1098 a Šleha na R1 (který se ale do konečného poř...

• DVOUVAL DEN MOST

Je pondělí a po domluvě s Honzou (nový známý od Trachtíka, který chce občas vyrazit na okruh) jej vyzvedávám v poledne ve Svojeticích a po naložení je...

• Slovakiaring 2 den + závod

Po rozpačitém prvním dni vyrážím na trať a již stabilně zajíždím časy pod 2:36, dokonce jsem se o pár setin zlepšil. Vedle mě byl nějaký německý pár, ...

• Slovakiaring 1 den

Ještě ve čtvrtek jsem nevěděl, zda pojedu, ale nakonec vše klaplo a já v pátek odpoledne balím a nakládám motorku do auta a vyrážím na obávaný nový ok...

• I. ČMN CUP 2010 MOST Fotky

A ještě pár fotek, včetně téměř cílové fotgrafie:-)

Vloženo: 20.5.2010
  • I. ČMN CUP 2010 MOST

Po 2 denním trápení se jdu soustředit na hlavní bod víkendu a tím je ČMN Cup 2010, který jedu celý. Hned v první kvalifikaci nás zastavili, když někdo...

• Most Prospeed 9.5. dopoledne

9.5. Dnes už sice slunce nesvítí, ale je stále teplo, hned od rána. Od 9-10 byla otevřená pitline, kdy jde dát pár kol na zajetí gum a pak jsem se cht...

• Most Prospeed 8.5.

8.5. znovu sluníčko a tak se chystám na první jízdu, kde bych rád zlepšil svůj kvalifikační čas do závodu. V první jízdě se mi to nedaří a tak snad ve...

• Most Prospeed 7.5.

Konečně jsem se dočkal a ve čtvrtek 6.5.2010 večer vyrážím s Prospeedem na letošní první ježdění na Mostecký okruh. Předpověď sice nebyla valná, a tak...

• Montáž tlumiče řízení

PO dlouhým váhání, jaký zvolit tlumič řízení, jsem se rozhodl vyzkoušet rize český tlumič od Trible Performance, tedy Loba. Jelikož neměl na mojí 848č...

Vloženo: 6.5.2010
    Město: Zeleneč
  • nechal jsem si namontovat prepacko a kar...

Prepacko od KPS rozhodne bomba oproti standartu. Dale karbonove kryty zavodni na spojku a kivku, padaky, ktere nejsou videt, olej (zavodni Motul), k&n...

Vloženo: 1.5.2010
    Město: Praha 9-Horní Po
  • Zimní radovánky jak přežít zimu

Zima byla dlouhá a tak v období čekání na to až sleze sníh a oteplí se, jsme vyrazili na víkend na hory. Původně jsem jel kůli malý, aby se naučila ko...

Vloženo: 20.4.2010
  • Příprava na sezónu 2010

Tak nastal čas vytáhnout holku na vzduch a dát jí konečně do kupy. Již přez zimu jsem zbrousil kapoty po loňksých pádech a připravil je na lakování. L...

Vloženo: 20.4.2010
    Město: Zeleneč
  • Tak jsem se vrátil s Jerez de la Fronter...

tak 3.1.2010 jsem se vrátil s Jerezu, kde jsem byl na okruhu s Prospeedem. První dojmy po skoro třech tisících kilometrů Fiatem Ducato (OMG!) :-) byly...

Vloženo: 14.3.2010
  • Ledové lítání

Uplynul týden a zima je čím dál tím horší. To nás neodradilo a díky mrazům se šlo jezdit, tentokrát na zamrzlý rybník:-). Začátky byli opatrné, ale ...

Vloženo: 28.1.2010
  • Sněžné začátky :-)

Zima je dlouhá a tak jsem se nechal přemluvit (moc práce to nedalo:-)) A šel jsem s Frantou, původně se jen kouknout, jak jezdí na Pitbikách. Nejdříve...

Vloženo: 18.1.2010
  • Carbon blatník

Tak konečně dorazil. Až bude místo v garáži, namontuji Ducati performance přední platník (v balení je i návod :-) ). Ten stávající (plastovej) je ohav...

Vloženo: 7.11.2009
    Město: Praha 9-Horní Po
  • Termignoni + Vyšší plexi Ducati Performa...

Právě jsem si přivezl Ducinu ze servisu, kde jsem nechal namontovat Termignoni i se svody a s řídící jednotkou. Vzhledem k tomu že byla odstraněna Lam...

Vloženo: 19.10.2009
  • Se Speedym na jih

No se Speedym na jih . .Vyjížďka se super partou na super silnice. První vyjížďka s Ducinkou ve mě zanechala velký dojem ale zjistil jsem že podvozek...

Vloženo: 10.10.2009
  • Prospeed: Motorpark Oschersleben

Dne 24.9.09 jsme naložili Ducinu na vozejk a odjeli jsme z Prahy do Oscherslebenu. Cesta trvala dost dlouho tak jsem se to snažil zkrátit aspoň tím že...

Vloženo: 10.10.2009
  • ČMN CUP MOST III. Závod

Nastává okamžik pravdy. Najíždíme do zaváděcího kola a po projetí kola se řadíme na startovní rošt a nastává první zkušební start do warm upu. Ten by...

Vloženo: 26.9.2009
  • ČMN CUP MOST III. Kvalifikace

Od úterý čas uběhl rychle, a je zde sobota večer, kdy zase balím své náčiní a připravuji se na poslední závod ČMN Cupu v Mostě. Neděle ráno vstávám br...

Vloženo: 26.9.2009
  • EurospeedwayLausitz závod

Nastal den D, znovu na závody. Po obědě začali kvalifikace a tak hurá do toho. Hned první v první jízdě jsem měl dobrý pocit. Kdy jsem cítil mnohem vě...

• EurospeedwayLausitz 1. den

Dnes jsem se probudil do nevlídného počasí, sice nepršelo, ale všude bylo mokro. Neměl jsem jízdy zaplacené, a tak jsem byl v klidu. Pomalu trať osych...

• CEC Most

Ani jsem netušil, když jsem u brány tvrdil, že jedu jako mechanik:-D, že se má slova vyplní. Já, který do teď lil do motorky akorát benzín a naučil se...

• Most IV Racing první okruh po pádu

Motorku jsem připravil a nyní poprvé od pádu jdu zjistit, jaké následky to na mé psychice zanechalo. Sobota ráno, počasí přálo a tak vyrážím na prv...

• Oprava po pádu

Po pádu v Mostě jsem musel udělat pár úprav. Jako první byla na řadě nová řadička a podsedlovka, tentokrát jsem zvolil od sebimota závodní s nalepením...

Typ: Oprava
  • Most Action Bike 2

Ještě detailní fotky. A shrnutí dne. Přiznám se, že po pádu jsem se rychle oklepal. Je to další zkušenost. Nejlepší čas přišel už v 9 kole, a jen škod...

Vloženo: 4.8.2009
  • Most Action Bike

Po dlouhý době jsem jel potrénovat na jeden den do Mostu, abych stáhnul nějaké ty vteřinky a byl připraven na zářijový ČMN Cup. Na okruh jsem dorazil ...