PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KTMMANHK
Vloženo 8.5.2015
Aktualizováno 24.5.2016
Zobrazeno 765x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Za málo peněz hodně muziky... Aneb i Japonka může ukojit českého motorkaře

Více fotografii

První dojmy - Jen co jsem ji uviděl, tak bylo to jasné... láska na první pohled. A když miluješ, tak nemáš nic řešit. A i po 3 letech ji nic nevyčítám. Hned při první jízdě mi byla sympatická, taková měkoučká, motor hebký, ale přesto dostatečně výkonný, jen ten posaz by divný, ruce natažené, nohy pokrčené...

Motorku bych doporučil pro - Každý který chce hlavně jezdit, nemá moc peněz a ocení její oddanost sloužit. Na vyblbnutí si ale kup něco jiného...

Doplňky na motorce - čelní štítek Givi (už tak koupeno od předchozího majitele)
zadní kufr Givi (už tak koupeno od předchozího majitel)
vyšší řidítka Renthal - částečně vyřešen problém s posezem - možnost jízdy ve stupačkách



Průměrná spotřeba - 4.41 l/100km

Recenze

Po pár letech motoabstinence (zdraví+rodina), jsem se tomu "motobacilu" stejně neubránil.. a "něco" jsem si musel koupit. Podmínky na výběr motorky jsem si stanovil jednoznačně:
cestovní moto (do lesa už nepojedu, do lesa už jen pujdu, kdyby mě tam hajný (zase) našel, motorku by mi hnedka vzal...)
4 takt alespoň 500 cm
minimální nároky na údržbu a opravy
pořizovací cena do 25 000,- Kč

Když si projdete nabídku na motorkari.bazar, tak zjistíte že to je těžko splnitelný úkol... No je skoro nemožné, vybrat něco, co nebude napadeno nějakým kutilem, po totální havárce a pod...
Když jsem objevil inzerát na NTV650 bylo za 23000,- v téměř originál stavu a ještě nedaleko od domova, bylo to jasné...

Teď po 3 sezónách a cca 20 000 km můžu říci že výběr se povedl.

Proč:
- dostatečný výkon motoru pro sólo ježdění i na dlouhé trasy
není problém na jeden zátah vyjet celou nádrž (cca 500 km)
na dálnici udržovat tempo 160 km/h
- minimální nároky na provoz
spotřeba do 4 l/100km
olej po 10 000 km
kardan - bez mazání
pneu výměna až po 25 000 km
bez závad
- překvapivě pěkný zvuk s originál výfukem

S čím jsem se musel naučit žít:
- ačkoliv nejsem nijak urostlý (173 cm/75 kg) tak díky umístnění stupaček, je úhel nohou dost sportovní a artróza kolena se ozve po 150-200 km.
- podvozek není tak pohodlný jako u BMW GS, ale za ty prachy... no neber to

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 09.05.15 v 18:14 10b.

Mi, dělala Reverka radost téměř osm let ...

wsbk
wsbk napsal 09.05.15 v 12:33 10b.

Více komentářů



TOPlist