BMW F 800 ST (2007)

Aktualizováno 25.4.2023

Deník motorky
Nalezeno 211 záznamů

• Drá-tovali drátenici, bajó aneb vod pantáty lezou dráty

Kolega mě na noční nakopnul, že dneska bude posledni odpoledne hezky. Tak jsem ráno usínal s plánem odpoledne se opatrně vypařit. To se povedlo. Žádná zrada, při přípravách až na drobnost, urazil jsem opět přední blinkr

Vloženo: 30.09.2022
    Uskutečněno: 30.09.2022
  • Na nákup a pro levný natural

Rychlovka, ustrojit, nakoupit pečivo, do školky hromady kapesníků, vyhodit to doma a pak pro benál k Tesco Poděbrady za 37.90,- a pak na Velim, Kouřim, Tatce, Milčice, Sadská a dom. Asi 56 km jen a hned fofrem do školky.

Vloženo: 08.09.2022
    Uskutečněno: 08.09.2022
  • Zas dlouho asi ne

Dneska jsem opět zvrhnul další kanďák do motorky, ne celej samo. Cesta Libice, Přelouč Pardubice Holice Choceň a z Chocně ale přes svatého Jiřího myslím a přijel jsem do Ústí nad Orlicí k nádraží a to jsem myslel že se t

Vloženo: 29.08.2022
    Uskutečněno: 29.08.2022
  • Okrug Gornyj a pak dolnyj

Říkám si: dlouhej tejden, jediný volno čtvrtek odpoledne, na všechno s... V cca15:00 opět leju benál do nádrže motocyklu, strojim se,beru otevřenou helmu s vyklápěcím pexi a brejle proti sluníčku a razim na Dvory, Čil

Vloženo: 26.08.2022
    Uskutečněno: 25.08.2022
  • v piksle muzeum, na motorce posázaví

Je neděle! po výtečném pečeném guláši v troubě se odebírám na "dvacet" do pelechu, za chvíli se pak budím, koukám do zrcadla, kruhy pod očima velikosti spodku pullitru...no nic ale na chvíli jsem zabral. Původně jsem t

Vloženo: 22.08.2022
    Uskutečněno: 21.08.2022
  • s STK bude jízda klidnější

Abych byl klidnější při cestování, vyletování, rozhodl jsem se pro krok a to zajet si na STK, nechám si to proplatit jako dárek k narozeninám, a druhý dárek si dám výlet někam na kraj republiky a to STK bylo k tomu abych

Typ: Reportáž
    Vloženo: 16.08.2022
    Uskutečněno: 16.08.2022
  • Dopoledne v sedle

Táta ve stredu ráno říká, jeď se projet ne? Odpoledne pohlidame, stejně máš noční, chvíli jsem přemýšlel, říkám ve vedrech nejezdim vod tý doby co jsem málem umřel na přehřátí, a pak jsem neodolal a skočil do hadrů a na

Vloženo: 06.08.2022
    Uskutečněno: 03.08.2022
  • Umytou motorkou zase do chcavce

No, po sedmnácté hodině jsem skočil na srnu, jel ji za 30 ,- kč owapovat od posledního moknutí ,nabral stále drahý benál v PDY a jel na Městec, Nový Bydžov, kde už po obloze sleduju ocelové odstíny mraků a mračen směrem

Vloženo: 15.07.2022
    Uskutečněno: 15.07.2022
  • Kroupy až za ráfkem, Dance od Death

Tak jsem včera legálně vyrazil na východ, nejdřív jsem teda nakoupil v Maso Třebovle převoznickou klobásu a šunkový salám vedle v pekárně u Kopeckých koupil housky a chleba a to odevzdal doma pak jsem zkusil v České spoř

Vloženo: 17.06.2022
    Uskutečněno: 16.06.2022
  • Nová aku a krátké romantické projetí

No na konci to tak romantické nebylo, protože jsem nestíhal do školky Včera po práci jsem namontoval novou aku Varta, dal ji ještě dobít. Dneska ráno po školce zamontováno a vyrážím na cestu. Řadičku jsem si nastavil

Vloženo: 15.06.2022
    Uskutečněno: 15.06.2022
  • Yuasa YTX14-BS asi odešla do nebe

3.3.2017 jsem ji namontoval do motorky. Před asi třemi dny jsem chtel motorkou zavrčet a jen cvakání, nabil jsem ji. Dneska jsem už v motohadrech po umytí stroje sedl a start a nic. Jen převalení o půl otáčky. Takže nabí

Vloženo: 10.06.2022
    Uskutečněno: 10.06.2022
  • Zajetí kolem Orlice

V 16:30 start, ještě jsem dotáhl šrouby zadního kola momentem, dofoukl zadní pnojmatiku. Nasadil jsem nové boty, no musim říct, že se mi v nich jede na první dojem pěkně na hovno Asi se maj do nich strkat kalhoty, nebo

Vloženo: 20.05.2022
    Uskutečněno: 19.05.2022
  • Kompletace

Takže, nejdřive jsem přijal použitý díl z bazaru, z motocyklu který měl najeto.asi 39 tisíc, byla tam vůle, excentr byl made in Germany a měl jiná ložiska. Putoval zpět prodejci. Nakonec jsem z GS fóra od Servisáka, z Li

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.05.2022
    Uskutečněno: 15.05.2022
  • Lapálie pokračuje

Takže dneska jsem s nadšením převzal balík se zadním excentrem vč. osy, stačilo by jen nasunout do kyvky, složit řemenici a počkat na řemen, nasadit a seřídit. Ale ne ne, prostě přišel původní díl made in Germany dle pra

Vloženo: 11.05.2022
    Uskutečněno: 11.05.2022
  • Aktualizace

Vzhledem k tomu, že to vnější ložisko je zajištěno dvěma jehlami a jedna jehla se mi nějak ohnula a zajela dovnitř do Excentru,.druhá šla vytlouct vyrážečem, rozhodl jsem se pořídit jetý excentr, celé i s ložisky za 3720

Typ: Oprava
    Vloženo: 10.05.2022
    Uskutečněno: 10.05.2022
  • Výměna obuvi

Probiker škrpál kdysi inzerovaný zde je již značně poničen a dělá se mi žralok B-) Tak jsem opět zde v bazaru pořídil Diadora za cenu lepšího oběda s pitím a zákuskem. Ty Diadora voní novotou na rozdíl od těch Probiker

Typ: Koupě
    Vloženo: 09.05.2022
    Uskutečněno: 09.05.2022
  • Rozbor zadní osa, řemen out

Rozborka zadku probíhá, teď teda pauza, kdy jdu obědvat a studovat jak vycuknout ten excentr se zadní osou a pak do práce a zítra pokračování. Excentr je sevřený ve vidlici s stažený dvěma šrouby. Stavěcí šroub mám taky

Typ: Údržba
    Vloženo: 03.05.2022
    Uskutečněno: 03.05.2022
  • Kokořín nedosažen

Tak jsem se rozhodl vyplnit čas vyjížďkou, tak abych to stihl po O do školky. Sice jsem to stihnul v pohodě, ale cíl výletu jsem jen zahlédl v dáli přes pole od Mladé Boleslavi, od Bukovna, tam jsem to otočil a opatrně

Vloženo: 02.05.2022
    Uskutečněno: 02.05.2022
  • Nový olej a filtr

Tak po zajetí spojky byl dnes ráno motor zazátkován, napuštěn olej. Tak a teď už jen čekat na příležitost.

Vloženo: 24.04.2022
    Uskutečněno: 24.04.2022
  • Seznamování lepidla s motorkou

Tak jsem rozebral kapotu, slepil ji, blinkr taky. Nedalo mi to abych se nesvezl voňavou jarní krajinkou, směr Dvory,Straky, Vlkava, Boleslav, Plazy, Březno, Dolánky,Kladě,ruby, Nová Telib,Kobilnice, Žerčice,Ledce, Prodaš

Vloženo: 23.04.2022
    Uskutečněno: 23.04.2022
  • První jarní pád

Naplánovaná první vyjížďka s novou přední pnojmatikou byla chvilkami trošku psychická i fyzicky křeč, protože i když byla ta vyjížďka avizovaná, s pochopením jsem se doma ,ostatně jako téměř vždy, nesetkal a myslel jsem

Vloženo: 24.03.2022
    Uskutečněno: 24.03.2022
  • trvá to věčnost

Přední pneumatika s kolem odvezena do Bestdrive Nymburk, po neděli to bude hotové. Novinkou je, že asi týden už mají novou vyvažovačku a tak nemusím na vyvážení do Všechlap nebo jinam. B-) Takže než jsem se odhodlal t

Vloženo: 25.02.2022
    Uskutečněno: 25.02.2022
  • pneumatiči

Jak jsem avizoval, přední pnojmatika zaplacená. Dot by měl být 2021, jak jinak než Pireli Angel ST. K tomu mám malý dotaz, zkoušel jste někdo doma vyvažovat kolo?Přemýšlím že asi láknu ráfky. Edit:guma je doma (y)

Vloženo: 10.01.2022
    Uskutečněno: 10.01.2022
  • Pěkné svátky

Všem dobrým lidem přeju krásné Vánoce, šťastný nový rok a zdraví!

Vloženo: 24.12.2021
    Uskutečněno: 24.12.2021
  • tak sem dojezdil

B-) odedneška už si nezajezdim. Proč? protože jsem zjistil, že z přední pnojmatiky mi lezou malinkatý drátečky Dneska jsem se chtěl vyvenčit ale když jsem zjistil že z toho lezou drátečky,tak jsem to vzdal v rámc

Vloženo: 18.10.2021
    Uskutečněno: 18.10.2021
  • Podzimní krása

Tak jsem se probudil po noční, nasnidal, pak naobědval, dal si dvojité presso , vytlačil srnku, nasadil kufry, nasoukal se do letitého oblečení w-tec, zamával synům a vyrazil směr Dvory, Čilec poklidným tempem na Benátky

Vloženo: 10.10.2021
    Uskutečněno: 10.10.2021
  • jízda sobotní

Kdo čekal nějakou novou trasu nebo zapomenutou, tak se mýlí. Měl jsem mezi nočními a nebyl čas vymýšlet Ústeckoorlicko, Českou Třebovou a Červenou vodu, to bych prostě nestihl. A tak jsem šel do klasiky jako posledně ak

Vloženo: 12.09.2021
    Uskutečněno: 12.09.2021
  • Festo a Sázava

Takže ráno jsem si dal do kufrů civil i s botama, skočil jsem na oře a mazal při 10°c do Modřan, ale oklikou, viz mapa 1. Ze školení( Festo) jsem mazal směr Sázava a její meandry. dneska bylo tak krásně, helmu jsem si p

Vloženo: 03.09.2021
    Uskutečněno: 03.09.2021
  • Řemen Řemenovič

Šel jsem umýt srnku abch zejtra neudělal moc ostudu na pražských křižovatkách a co nezjistím B-) Zjistil jsem že na řemenu chybí tři zuby. dávám to na vinu spojce, když jsem zařadil párkrát jedničku a motorka skočila a

Vloženo: 02.09.2021
    Uskutečněno: 02.09.2021
  • spojka složena-jezdíme

nakonec jsem to poskládal tak jak to přišlo, lamely byly 3+6 a ne 2+7, takže jemná dozadu, hrubší vzhled6x doprostřed a zbylé dvě jemné jako poslední. Spojka krásně vypíná, paráda. Je to ještě lepší než když jsem to kou