Po heftech a držáku GPSky byl další na řadě ukazatel zařazeného kvaltu od Gipra a také jsem koumal jakou taštičku dát na nádrž.
Nechtěl jsem nic velikého, stačí mi kompaktní malá dokladovka, na klíče a mobil - kam občas šoupnu i digitální foťák.
Nakonec jsem zvolil QUICK-LOCK EVO Daypack s elektrickým napájeném od SW-MOTECH.
Vše potřebné se do ní vejde a objem jde případně zvětšit spodním zipem až na úctyhodných 9l. Elektrické napájení s vnitřní 12V zásuvkou bohatě stačí pro nabíjení mobilu nebo foťáku.
Jenom uchycení elektro-podkovy na nádrž byl trochu porod. Ta originál od SW-Motech, měla moc silné přívodní kabely, které nešly skrýt pod plastový kryt nádrže (resp. bych musel hodně vrtat). Nakonec jsem zvolil obyčejnou nenapájenou podkovu a napájení jsem do ní zabudoval sám. Přívodní tenké vodiče jsou krásně skryty pod původním plastem nádrže, nikde není nic vidět - pohoda.
Připojení elektro:
- Gipro (Heal-Tech) přes servisní konektor Honda, závislé na zapalování;
- palubní 12V zásuvka je pod napětím stále s vlastní pojistkou (nabíjení GPS);
- napájení podkovy závislé na zapalování;
- vyhřívání gripů závislé na zapalování.
Zatím hotovo...
-
Původní stav pod sedlem
-
hlavní vývody přes vlastní pojistky
-
2st. spínač, pohled zevnitř
-
2st. spínač s vnějšku
-
GIpro (Heal-Tech)
-
zásuvka 12V
-
zásuvka 12V (nezávislá na zapalování)
-
podkova TankBagu (SW-Motech, vlastní úprava)
-
podkova - kablík skryt pod plastem nádrže
-
TankBag (SW-Motech)
-
Celkový pohled