Je to Italka, je červená, je nádherná ze všech stran, (nedívejte se na to divný světlo) a krááásně cinká
První dojmy - Po roce jsem si sedl znovu na italskej dvouvál, no teda prvně jsem musel přejet přes celou republiku z Brna až do Frýdlantu (za Libercem). První dojmy? Skvělá ovladatelnost a po cestě zpátky dom do Brůna i skvělý gelový sedlo od Ducati Performance
Motorku bych doporučil pro - pro mne :-D
Doplňky na motorce - na motorce je otevřená spojka od Rizoma, laufy i se svodama od Leo Vince, ukazate l rychlosti Gipro, zadní blatníček z carbonu a možná i dalších pár blbinek
Recenze
Po Ducati touží hromada motorkářů, tak jako autíčkáři po Ferrari, aspoň se svézt, no já taky . Ale mám problém, 193cm a 110kg . Takže z Duc přicházela v úvahu jedině Multisranda, ostatní jsou pro mne buď malý, nebo drahý . Ale řeknu Vám, ti Taloši ju udělali přímo na mne!!! Sedí mě skvěle jak velikostí, tak jízdníma vlastnostma. Je to obratná lehká motorka (teda na mne, předtím XJR a V11 Sport, takže +50kg). No vím, že nepíšu to, co je předepsaný tady vedle, ale co, toto jsou moje dojmy, italský dvouválce sou super a Ducati je Ducati , akorát teda potřebuju doladit plexi, to origo mě fouká rovnou na šišku, a to fest!
Pěknej strojek, taky jsem toho litra chtěl, ale nakonec jsem vzal šestku. To plexi jak o něm píšeš si myslím, že není origo. Mám tam taky jiný, origo mám v garáži a je o dost vy pouklejší a vyšší a oškivější... Zkus na to koupit deflector od MRA jestli ho prodávají samostatně. Jinak samo 10b.
Zdarec nemá někdo nahodou levou boční kapotu to překrytí baterky při poslední projíždce sem ji špatně upevnil a uletla už jsem ji nenašel nebo neznáte někoho kdo ji muže prodávat díky moc
Vitáj v klubu ogare Je to parádní mašina (teda Ducati )
Jasný, není problém, většinou jezdím stejně sám
Vypadá dobře Všiml jsem si St. Lískovce - třeba se na silnici potkáme