Zakoupil jsem ze zahraničí diagnostický kabel. Tohle se mi opravdu na Triumphu líbí, že má přístupný diagnostický kabel a je k němu i přístupný software, který je zdarma. Software funguje pro více výrobců (Aprilia atd.) Více na www.tuneecu.com.
Kabel jsem zakoupil hlavně kvůli přehrání palivové mapy po nainstalování výfuků. Při té příležitosti jsem v diagnostice zjistil, že jsou rozhozeny tlaky ve válcích. Dva byly na 600-610 a jeden byl na 580-590.
Napřed jsem si říkal, že bych to dal do servisu, ale pár servisů co jsem obvolal zde v Jižních Čechách, mi do telefonu řeklo, že přímo u Triumphu to nedělali a že ať to přivezu, že na to kouknou.
Ta přectava, že nad tím budou bádat kdoví jak dlouho, asi to pak nastaví dobře, ale naúčtují si takový ten čas, kterým se vlastně učili, mě opravdu nelákala.
Bohužel autorizovaný servis je nejblíž v Praze, kde jsou šílené čekací lhůty.
No nezbylo mi, než nastudovat materiály (naštěstí se mi podařilo sehnat i servisní manuál) a řekl jsem si, že to s taťkou, který je šikovný montér zkusíme.
Hned na začátek můžu říct, že jsem se bál docela zbytečně. Povedlo se nám to a nebyl v tom žádný problém.
Na obrázcích jsou vidět hodnoty před seřízením a po.
Musim říct, že to motorce hodně pomohlo v uhlazení, jak volnoběhu, tak bych řekl, že i zmizelo takové mírné pocukávání při konstantní rychlosti. Je to třívál, tak čistý chod, jako čtyřvál to nemá. No a taky se zlepšilo střílení do výfuku.
Fakt jsem nečekal kolik pozitiv tento poměrně malý zásah bude mít...
-
-
-
klapky jsou pěkně čisté
-
-
připojení zpět nádrže a nechání místa pro dostupnost seřizov
-
filtr, ještě použitelný
-
Pěkně v lajně :D
ahoj mam sprint st 2005 striela do vyfuku aj motor neide ako by mal
Dobre ty ... taky mam kabl na TuneEcu. Dobra vec...
Carlos> pripojit jde jen Futura a Caponord od Aprile. Ostatni ne
OK, super.
čus myslim, že jo. Se někdy domluvíme a můžeš přijet, jukneme na to.
Super. Pasoval by ten kábl i na moje RSV?