Stejnou mašinu jsem jezdil cca 70tis km, na nové neopotřebované se mi jede hrozně hladce, minimální vybrace podtrhují čistotu jízdy.
Motorka koupena od Motorrad Witzel
První dojmy - Stejnou mašinu jsem jezdil cca 70tis km, na nové neopotřebované se mi jede hrozně hladce, příjemně. Nejprve jsem musel ale nastavit vše na motorce tak jak jsem měl na té předešlé, jinak se motorka nechtěla vlézt do ruky. Po přizpůsobení jsem najel jen pár málo kilometrů a byla zase moje.
Doplňky na motorce - ABS,ESA II, RDC tlak v pneu, asistent rychlo řazení, vyhřívané rukojeti, karbonové doplňky, výfuk remus, štít s deflektorem, gelové sedlo, Al padací protektory,
Recenze
Jízda na nové motce je zajímavá zkušenost a to hlavně když člověk přejde ze stejné na které ujel 70tis. Zcela mi vyhovuje, proto jsem pořešil úplně tu stejnou.
Byla v originále červená, protože oranžové se již nevyrábí, ale rozhodl jsem se provést razantní změnu barvy opět na oranžovou, tu na kterou jsem byl zvyklý.
Na motorce čekám že projedu opět několik států bez vážnějších poruch.
...
BMW mluví o téhle motorce jako o Power Roadsteru a myslím, že přesnější označení asi najít nemohli. Dlouhý rozvor, široká stavba, sportovně cestovní nastavení podvozku a především velký čtyřválcový motor se silou menší elektrárny, to všechno je série K, potažmo její eRko. Tak jako u kapotovaného K 1300 S a cestovního GT se roadster dočkal pro letošní rok celé řady změn, ta nejvýznamnější se týká motoru. Ten dostal jako posilu 136 cm3 objemu navíc, což spolu s novou řídicí jednotkou znamená lehký nárůst výkonu (o 10 koní) a točivého momentu (13 Nm k dobru), ale hlavně srovnání obou křivek průběhu. Už dvanáctka táhla ve všech otáčkách hladce a silou lokomotivy, tak jsem zvědav, o kolik to může být lepší. Továrna každopádně slibuje 10 Nm navíc ve spektru od 2000 do 8000 otáček. Navíc by se měla snížit i spotřeba, údaj 5,8 litru na 100 km (při stodvacetikilometrové rychlosti) zní až neuvěřitelně. Novinek se dočkal také podvozek, duolever je lehčí a na řidítku ovládáte systém ESA II., který kromě nastavení charakteristiky podvozku dovolí nově také nastavení předpětí pružiny přední vidlice. Dočkáme se i systému ASC – kontroly trakce. Typické BMW s kupou elektroniky a velkým komfortem, se kterým můžete vyrazit na hodně dlouhý výlet. Nudit se nebudete
Brutální krasavice
Kráska...teda až na to plexi . Jinak dobrá pichna a ta červená je fakt hrozná
paráda
Tak to fakt super stroj Přeju hodně, hodně km v sedle 10b.!!!