Svizne, stabilni cestovni enduro, s paradnim motorem a kvalitnim provedenim
První dojmy - Super motor, a je to Honda :-). Jinak od vyroby mi moc nesedla (po R1200GSA), hlavne kvuli nizsi vysce (merim 198cm). To se ale vsechno da vylepsit, a celkovy dojem je dobry. Doufam, ze bude slouzit aspon tak dlouho, jako BMW pred ni.
Doplňky na motorce - Zvyseni riditek, offroad stupacky, padaci ramy Givi, Xenon svetlo, 12v zasuvka, Garmin GPS kabel, RAM uchyt, ochrana motoru, Touratech sedlo a zadni "blatnik"
Recenze
Prvni mesic (od zacatku ledna) jsem stravil upravama, hlavne co se tyce pohodli (na svou vysku). Motor byl od zacatku podstatne modernejsi a sviznejsi, nez me predchozi BMW R1200GSA (2006). Podvozek - predek se mi moc nelibi, je mekky a zaroven moc dobre nereaguje na "prudke" zmeny (napr. mensi diry ve vozovce po zime) - tady v UK to v recenzich az zbytecne hanili - zadna katastrofa to rozhodne neni, jen by to mohlo byt lepsi. Zadni tlumic se mi zda dobry. Co se tyce spotreby, ta je horsi, nez R1200GS - momentalne kolem 6.6l. Ale co se da cekat - motor je vykonnejsi, a masina tezsi... Na nadrz najedu kolem 200mili (320km) - po GSA se mi zda, ze porad jen tankuju Osobne bych byl ochoten pribrat dalsich par kg a mit vetsi nadrz...
Celkove - v UK naprosto nedocenena motorka, ktera je v podstate super, ale rychle ztraci na hodnote - tim padem paradni nakup z druhe ruky.
velmi pekna
Krutý ať slouží
pecka...to nej momentálně na trhu
Velká gratulace do UK
Mooooc pěknej a luxusně vybavenej kousek