Tak dneska 10.8. 2013 jsem se pustil do instalace progresivních pružin.
Když už to bylo celé rozhozené tak jsem udělal i ložiska a gufera předního kola.
Je to sranda, když máte spávné nářadí...
Stará ložiska sice vypadají jako nové, ale když vezmu v úvahu co všechno musím sundat, abych je mohl vyměnit... No prostě těch 350kč už byla jen drobnost.
Použitý materiál:
Ložiska SKF 6203 2RSH- 2X
Gufero 22.40.7- 1x
Gufero 24.40.7- 1x
Progresivní pružiny Wirth-Federn
Motul Fork Oil Expert Medium/Heavy 15W -1l
-
Rozdíl pružin
-
Šup na plošinu
-
Zvednout
-
Bezpečnostní opatření
-
Sundat kolo, blatník
-
Sundat šavle
-
rozdíl je evidentní
-
když už je to rohozeno
-
ložiska hotové
-
nový olej do tlumičů
-
šup šavle na mazlika
-
nastudovat utahovací momenty
-
Kolo, blatník, z5 namontovat
-
Vše správně dotáhnout
-
Složit vrch
-
A jedeem....
Pěkně jsi si s tím pohrál... Jo když je zázemí, to se to pracuje...
Tak jsem tomu dal cca 200 km a můžu říct, že se to chová opravdu dobře.
Schválně jsem jel přes naše silnice 3 třídy, které jsou opravdu hrozné.
Ty pružiny to berou velice slušně. Nepropadá se to tak a co je velké plus, že nejdou takové rázy do řidítek.
Takže, u mě DOBRÝ.