Koupena v dezolátním stavu za 37 000,-Kč. Během prvního roku GO motoru, nové lanovody, nové sedlo, kickstart a pár dalších drobností. Do budoucna je cíl udělat z ní spolehlivou expediční mašinu. Zatím je to hodně finančně a psychycky náročnej proces.
První dojmy - V terénu neporazitelnej stroj. Projede prostě všechno. Původně koupená pro přítelkyni, která na ní jezdila jednu sezonu. Usoudili jsme, že je přeci jenom dost velká, těžká a hlavně vysoká, proto si pořídila BMW 650X challenge a já zdědil Káťu. Výkonově zatim dostačující, ale do budoucna bude karburátor Keihin FCR 41 s akcelerační pumou. Jediný, co mi fakt docela vadí jsou extrémní vibrace. Ale co...za ten požitek to stojí:)
Recenze
Vybrali jsme jí hlavně kvůli teréním schopnostem a ceně. Plán byl od začátku koupit levnější stroj a postupně si ho doladit k obrazu svému. Kdybychom nenarazili na diletanta servisáka, kterej nám dělal GO, byl by to i docela příjemnej proces. Každopádně teď už by měla bejt v cajku, tak už budem moct konečně něco najet.
Dokoupeny držáky kufrů Big husky, laminátový rally kokpit. Do budoucna rally lešení, roadbook atd.
Děkuju, ale ta poslední fotka je jen představa, jak by to mělo na konci vypadat. Bohužel cesta bude ještě hodně dlouhá:)
Pěkná motorka, ta práce se vyplatila. A roadbook doporučuju. Se svojí 650 cestuju po Evropě a osvědčil se !