PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 7 159x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 05.04.2013, Uskutečněno: 02.04.2013, Stav tachometru: 520 km, Zhlédnuto: 66x


U každého skútru je běžné, že když vyklopíte boční stojan tak vám motor zhasne. Je to logické ,neboť první chytrák co by přišel ke stroji a chtěl jej protůrovat a ejhle co se nestane. Už u Burgmanů jsem si upravoval stojan, aby byl spřažen s ruční brzdou a když byla zatažena, šlo stojan vyklopit aniž by motor přestal fungovat. Je to fajn, když člověk nemusí při každém zastavení být nucen chcípat motor, nebo nesmyslně tahat motorku na centrál. U BMW někdo přemýšlel a při vyklopení stojanu se zakousne samostatný brzdič do zadního kotouče, ale ještě ponechal z hlediska bezpečnosti odpojit zapalování.
Moc jsem ani nepřemýšlel a celej třípinovej snímač odstranil z bočního stojanu. Konektor má tři kabely, kdy pro chod motoru a samodiagnostiku je třeba propojit hnědej-zelená žíla a žlutej-zelená žíla.
Jen pro info druhá poloha spínače při vyklopení bočního stojanu propojí hnědej-zelená žíla a šedej-zelená žíla.
Vzal jsem tenkej plech a ustřihl proužek o požadované šířce ohnul jej do tvaru účka a jednoduše propojil zmíněné dva kontakty. Vše jsem prostříkl kontaktním sprejem a nasadil manžetu proti vlhkosti. Dnes mám již kabel umístěn jinde než na fotce. Přichytil jsem jej k rámu jak drží přední část zadního centrálu, aby dole hloupě netrčel a byl více chráněn.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mira-KT (4) napsal 23.11.2015 v 07:25

Brzda je mechanická a její funkčnost nemá co dělat s elektroinstalací.

Dlabca (0) napsal 22.11.2015 v 09:31

A jak po této úpravě zatahuješ ruční brzdu?

Díky


Nejnovější záznamy v deníku
  • Boční kufry

    Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde byla ale motorka zhruba o více než 100mm "štíhlejší". Cena kufrů 6.200kč.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.05.2013
    Uskutečněno: 28.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 2x
  • Držáky bočních kufrů

    Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIVI byla 3.690kč. Držáky plánuji nasazovat jen pro případ dovolené nebo delšího výletu, neboť skútr už tak má sám dost úlo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.05.2013
    Uskutečněno: 27.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x
  • Vyšší plexi a boční deflektory

    Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší plexiskla. Zde Givi prodává společně se sklem i boční deflektory, které jsou velmi praktické. Sklo nikterak opticky neskre

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.05.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x


TOPlist