U každého skútru je běžné, že když vyklopíte boční stojan tak vám motor zhasne. Je to logické ,neboť první chytrák co by přišel ke stroji a chtěl jej protůrovat a ejhle co se nestane. Už u Burgmanů jsem si upravoval stojan, aby byl spřažen s ruční brzdou a když byla zatažena, šlo stojan vyklopit aniž by motor přestal fungovat. Je to fajn, když člověk nemusí při každém zastavení být nucen chcípat motor, nebo nesmyslně tahat motorku na centrál. U BMW někdo přemýšlel a při vyklopení stojanu se zakousne samostatný brzdič do zadního kotouče, ale ještě ponechal z hlediska bezpečnosti odpojit zapalování.
Moc jsem ani nepřemýšlel a celej třípinovej snímač odstranil z bočního stojanu. Konektor má tři kabely, kdy pro chod motoru a samodiagnostiku je třeba propojit hnědej-zelená žíla a žlutej-zelená žíla.
Jen pro info druhá poloha spínače při vyklopení bočního stojanu propojí hnědej-zelená žíla a šedej-zelená žíla.
Vzal jsem tenkej plech a ustřihl proužek o požadované šířce ohnul jej do tvaru účka a jednoduše propojil zmíněné dva kontakty. Vše jsem prostříkl kontaktním sprejem a nasadil manžetu proti vlhkosti. Dnes mám již kabel umístěn jinde než na fotce. Přichytil jsem jej k rámu jak drží přední část zadního centrálu, aby dole hloupě netrčel a byl více chráněn.
Vlastník | Mira-KT | |
---|---|---|
Vloženo | 11.3.2013 | |
Aktualizováno | 19.2.2014 | |
Zobrazeno | 7 159x |
Brzda je mechanická a její funkčnost nemá co dělat s elektroinstalací.
A jak po této úpravě zatahuješ ruční brzdu?
Díky