Víceméně finální vzhled, ještě půjdou do pryč ty poslední samolepky z kyvky a z ráfků, proužky tam asi nechám. Lehce jsem se vztekal nad brzdama, který hovado to utahovalo mi naprosto není jasný, ukroutil jsem na tom redukci na imbus, ale nakonec se povedlo - trhákem na kola a velkým kladivem. Stejně tak, kdo tam dával pancířky a dal banjo přesně přes šroub by měl příště trošku přemýšlet. Také nechápu, proč zkopíroval nedomyšlenej fabrickej design (oblouk nad kolem - drží se tam bublina). Třmeny byly zahnojené, pístky chodily špatně, někudy se to zavzdušňovalo - možná tudy? V okruhu byla relativně čistá kapalina, ale při odvzdušňování a zamáčknutí pístků vyběhla hnědá močka - asi konstrukční vada třmenů, špatná cirkulace kapaliny nebo tak něco - což by možná vysvětlovalo problémy s vadnutím brzd na okruhu.
No nic, vyměnil jsem kapalinu a pořádně to odvzdušnil s třmeny sundanými z motorky, dle obrázku co jsem našel někde na netu (prý mají tyto třmeny špatný design, drží se tam bubliny a špatně se dostávají pryč), páčka už zabírá normálně, "mrtvý chod" (viz Jan Sladký Kozina ) je 15 mm na konci páčky, a né 40mm, tak snad ok... doufám, že mě to nevyšplouchne někde ve dvou kilech před zatáčkou.
Vlastník | FiZzeR | |
---|---|---|
Vloženo | 29.10.2012 | |
Aktualizováno | 2.7.2018 | |
Zobrazeno | 11 322x |