Cíl: sundat kapoty a připravit je na lak.
Mno, soudruzi s nipponu zjevně nepočítali s tím, že to po nich někdy někdo bude ještě rozebírat... sundat přední kapotu - není problém, po sundání spodních a bočních kapot to jde jedna báseň, jen asi 1000 šroubů, 2000 tajnejch úchytů, 3000 konektorů s 4000 ultraspeciálníma antivycvakávacíma zobáčkama, a je to dole... v jednom kuse s lešením, blinkrama, světlem, zaplastováním čumáku, budíkama... Jestli tohle dá ještě někdo dohromady...
Taky je zjevné, že motorka byla složená víc než jen jednou... Některé díly mají jiný odstín a přední blatník je na oprejsknutý hraně žlutej...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Asi poprvé v životě jsem si koupil na motorku úplně nové gumy
Tak uvidíme...
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.06.2018 |
Uskutečněno:
| 08.06.2018 |
Tachometr:
| 58900km |
Komentářů:
| 3x |
-
Ňák už to nebylo ono, sice bez vůlí, ale v jednom místě mi přišlo že drhnou. Tak jsem je vyměnil, za těch pár šlupek asi není o čem. Použita stejná jako OEM, čili japonské NTN. Na doporučení jednoho zdejšího člena, který
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.05.2018 |
Uskutečněno:
| 02.05.2018 |
Tachometr:
| 57000km |
-
Místo vyteklýho matrise jsem tam "dočasně" narouboval tuhletu čínskou kopii hyperpro. Trocha kreativity aby to sedlo do montážky od matrise, ale zadařilo se. Uvidíme jak bude fungýrovat.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 27.04.2018 |
Uskutečněno:
| 27.04.2018 |
Tachometr:
| 57000km |
doktore zase se vtom hrabete:))