Zdravím všechny,
bohužel u mě proběhla registrace dost pozdě a zbyly volné jen dva skútry a to konkrétně C 600 Sport a C 650 GT. Možná to bude fajn.
Ještě něco k trase. Minulý rok jsem byl taky, a ne že by trasa nebyla dobrá, ale spíš moc krátká. Nebyla možnost poznat a hlavně vyzkoušet, co v těch motorkách vězí. Po jízdě jsem byl sice nadšený, ale zároveň zklamaný jak to rychle uteklo.
První na řadu teda byl C600 SPORT. Pohodlný, příjemný a super do města. Ale já radši přece jen motorku. Zrychlení to mělo fajn tak do 50km/h potom už to šlo dolu a to mi chybělo.
Trasa byla vynikající. Nevím, kdo ji navrhnul, ale tak dlouhou trasu jsem nečekal. Trvala skoro hodinu a vyjíždělo se z Ostravy přes Havířov a do Rychvaldu a zpátky. Obsahovala jak rychlostí silnici, okres, město a přes dědinky. To jsem fakt nečekal a bylo mi líto, že na mě čeká další skútr a ne pořádná strojovna. Po jízdě jsem byl krapet unavený, jelikož na mě něco lezlo a tak jsem další skútr zrušil.
Jenže se uvolnilo S 1000 RR.Tohle už se skútrem nemá opravdu nic společné. Je doslova ztělesněním superbiku, RR má výkon 199 k a váhu 204 kg. Více asi nemá smysl psát. Jen to, že najednou mi bylo dobře
A tak jsem šel do toho. Nedávno jsem měl možnost vyzkoušet Suzuki GSX- R 1000 a od té doby na ní myslím a začínám mít supersporty rád, takže jet na RR byla skvělá možnost vyzkoušet další žihadlo a trošku mít srovnání. RR je čistý sport bez kompromisu. Zezadu, bez lásky, natvrdo a za vlásky.
Naproti GSX-R 1000 je univerzálnější, taky dost sportovní, ale řekl bych i na cestování. A to je vlastně super pokud chceš jednu motorku a mít ji na všechno. Na RR jela se mnou přítelkyně taková premiéra pro mě jet na Supersportu s batůžkem a pro ni vlastně taky. A bylo to v pohodě, byť ze začátku měla strach,jak na tom zvládne sedět a mít nohy mnohem výše než je zvykla. Nakonec jí to bavilo stejně jako mě. Při rozjezdu nás fotil fotograf, ale hledal jsem stupačky, kde mám dat nohy. Viz foto Jsou mnohem výše než na GSX-Rrku. Ale vrátím se k jízdě. Jednoduše jsem si to užíval a otáčkoměr mi vyšplhal i na 10 tisíc takže jsem to jen nešolíchal při 5 tisících, jak by se mohlo zdát. Zapěstí bylo po hodině jízdy sice rádo, že to skončilo, ale mě to bylo líto, protože motorka ve mně zanechala krásné pocity. Na okruhu to musí být žrádlo Závidím Abájovi
Třešinka na dortu nastala, když že se za hodinku uvolnilo R nite T, kterou jsem měl možnost vyzkoušet už minulý rok. Motorka pro jednoho! Ale jinak krásné zrychlení odspodu, podvozek nastaven na komfortní jízdu. Brzdy perfektní. Krásný zvuk. Není co dodat.
Nakonec se akce vydařila a tímto bych chtěl poděkovat BMW za možnost vyzkoušet tyto krásné motocykly a organizátorům této akce Bezpečně na motorce.
RR na mě zanechalo největší dojem a taky mě nejvíc bavila. Pohodlí bych vyměnil za surovost. I můj baťůžek si to užíval
Pár fotek závěrem.
Vlastník | Figi25 | |
---|---|---|
Vloženo | 13.9.2012 | |
Aktualizováno | 23.11.2016 | |
Zobrazeno | 8 221x |
no a kvalifikoval se ss konecne do tve staje?
Mluvíš mi z duše
Koukám, že i z předešlého zápisu v deníku začínáš nacházet libůstky v létání na střelách s nízkou dráhou letu