PCX dostala mladšího silnějšího sourozence.
Recenze
S NC700X jsme se velice rychle sžili, ovládání je naprosto intuitivní a automatické. Po ujetí cca 200 km přestane mít člověk guláš i těch šesti kvaltech. Moto má úžasnou spotřebu a to i při sportovní jízdě. Už teď se nechá koupit dost dopňků a hlavně s alu kufry od Givi pěkně naroste.
Tak přidávám své kladné hodnocení a doufám, že přidáš nějakou fotku...
Děkuji, musím říct, že zatím jsem opravdu spokojený. Dnes jsem zkusil extrémek. Jízda z Prahy do HK v silném dešti a opět mě překvapila. Motorka na mokru reaguje velice slušně, brzdí jako na suchu, nemá tendenci ustřelovat a neprotáčí zadní kolo při razantnějším rozjezdu. Je to zřejmě tím sníženým těžištěm. Co se týká výkonu, tak nemůžu souhlasit s komentáři střelců, kteří jsou skeptičtí a ohrnují nos. Začal jsem ji točit kolem pěti tisíc, je pravda, že se musí častěji řadit, ale odvděčí se velice kultivovaným zrychlením v rozmezí 130 až 160km/h v řádech sekund. Na 35 kw je to až zarážející. Maximum z ní zkusím dostat až po prvním servisu. Další poznatek je taky velice příjemný. Jezdím k nám domů po dost ošklivé silnici, nc se ale chová poměrně klidně a jsou znát dostatečné rezervy podvozku. Výhrady mám k přední brzdě, v nižších rychlostech má tendence se kousat, pravděpodobně díky velkému kotouči. Z větší rychlosti brzdím raději motorem a poprvé v životě při ostrém brždění přední brzdě pomáhám raději tou zadní. Na přední jdu po momentální zkušenosti jemně a zadní tlápnu víc. Zadní brzda mě zase ale překvapila citlivým, ale skutečným účinkem. Dokonce se nechá brzdit pouze zadní bez ryzika zablokování zadního kola. S tím jsem měl osobně na supersportech problém, nejsem žádný drifter a všechno jsem i ze 300 brzdil předkem. Ještě dodám, že záměrně po zkušenostech z okruhů jsem nechtěl automat a ani abs. Takže holá verze a je to jenom na mě
Dle mého dobrý výběr ,ať slouží Konečně někdo uvedl na trh levnou,kvalitní,úspornou,lehce ovladatelnou,nezáludnou a pohodlnou motorku na to naše poježděníčko