Suzuki GSX-R 1000 K9. Neuvěřitelná motorka, která mi společně s její sestřičkou R6 poskytují neuvěřitelnou radost z jízdy a dost často i adrenalin. Mezi všemi motocykly, co jsem měl možnost zatím řídit, je právě tato bezesporu nejlepší.
Recenze
Tak s litrovým GSX-R mám již zkušenosti ze staršího modelu a cesta, kterou u Suzuki za těch pár let ušli je neskutečná. Brzdy teda opět zklamaly, ale vše ostatní (od designu začínaje až po motor konče) prošlo velikou změnou k lepšímu. Výkonu má i oproti K2 o velkou porci více (i přesto, že K2 byla okruhovka a měla upravený motor z K3 a byla znatelně odlehčená), tak mi doposud horní pásmo otáček u K9 mírně nahání strach.
Největší cestou ovšem prošel podvozek, kdy chování GSX-R v zatáčkách připomíná spíše šestikilo (oproti R6 padá do zatáček paradoxně snad i lépe). Velmi dále oceňuji přístrojovku, která poskytuje přehledně veškeré potřebné informace pro jízdu, a mezi mody A B C jsem nikdy nepřepnul od standardního plného výkonu. Kontrolu trakce a jiné elektronické vychytávky naštěstí nemá, a pokud by chyběla možnost volby mezi jednotlivými mapami, tak by to také bylo jen dobře.
Motocykl jsem neměl v úvahu ani kupovat, ale jakmile jsem ji poprvé na showroomu spatřil a ten nádherný design ke mě promluvil, musel jsem začít hodně rychle přemýšlet a uvažovat nad novým přírůstkem do garáže. Pokud někdo tvrdí, že tento design a Suzuki celkově od K2 jde v tomto ohledu špatným směrem, tak je to jeho názor, ale pro mně je to jednoznačně nejhezčí motocykl na trhu, kdy jedinou slabinou jsou příliš vel těžké 2 výfuky. Chtělo by to něco mezi uzounkými Yoshimurami a standardními koncovkami a bez katu.
Tady jsou slova zbytečná...
krásná
Super stroj
pro mě taky! Díky moc za hodnocení.
pro mě nejhezčí gsx-r. Přeju pohodovou sezonu.