Tak už na této motorce zařvala druhá sada brzdových destiček ... jdu na třetí. Promptní dodání do druhého dne od pražské pobočky firmy Motopoint K2Moto, super cena. Nabídli mi i výměnu, ale nejsem úplně levej, tak si to přece udělám sám.
Opět proběhla bezproblémová výměna destiček v předních třemenech Nissin a nekonečný boj s vyražením zajišťovacího kolíku ze zadního třmenu Brembo tak jako u poslední výměny, co jsem si dělal sám. Poté zjištění, že jsem pružný plíšek v zadním třmenu ve kterém destičky na jedné straně sedí jsem dal obráceně a tak znovu marný boj s vyražením zajišťovacího kolíku, otočení plíšku a zpětná montáž.
Po Brembo SC v předních třmenech a Brembo SA v zadním třmenu jsem zvolil produkt české firmy Goldfren - sintrovanou třecí směs "S33 street racing" do přední i zadní brzdy. Zaujala mě nerezová tepelná izolace mezi ocelovým nosičem brzdného materálu a pístky. Uvidím jestli to bude mít nějaký významný efekt na fading brzd, který se mi poslední dobou začíná zvyšovat (což je určitě tím, že tam mám původní brzdovou kapalinu už skoro 4 roky). Reference na tento materiál byly dobré, tak snad budu mít také pozitivní zkušenost.
Kotouče zatím nechávám původní. Už mají vydřeno docela dost drážek, ale nehází a jakmile se do jejich profilu destičky zbrousily je brzdný účinek stále ohromný. Brzdy při dobrzďování pískají, ale to mi dělaly i Bremba SC a je to prý s těmto lepším třecím materiálem normální.
Brzdovou kapalinu jsem neměnil, protože je k tomu potřeba napojit motorku na počítač aby se nová kapalina dostala do celého systému integrálních brzd a jednotky ABS. To je v plánu na jaře před sezónou.
Vlastník | SpikeMT | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2011 | |
Aktualizováno | 1.9.2015 | |
Zobrazeno | 22 646x |