Živé a celkem silné moto na svoji dobu, dnes už překonané, ale jinak celkem vyhovuje.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Vcelku obratný stroj, taková hravá motorečka...nepadá až tolik do zatáček jako Jawa 350, což považuju za výhodu.
Doplňky na motorce - Elektronický přerušovač blinkrů...elektronický regulátor dobíjení
Recenze
Dva a půla s asi největším žebrováním na světě Na svoje roky celkem pohodlná, oproti Jawám minimální vibrace, nikdy jsem ji neuhřál, nulová údržba...chybí mi tu jen poloautomat z Jawy, který když se na něj zvykne nemá chybu
Sem tam se vyskytují u těchto tipů problémy se spojkou, je pravda že je o něco ostřejší, chce to jen větší cit. Problém sem měl při rozjíždění ve dvou do kopce..motor se musí hodně točit...je to možná i tím, že spojka je přímo na klice.
Dobíjení je řešeno mechanickým regulátorem, který také bývá zdrojem problémů.
Někdy zlobí únik brzdové kapaliny z pracovního válce, ten zrovna řeším, výměna manžety nepomohla. O starost míň je řetěz, který je úplně skrytý, takže stačí namazat vazelínou, a občas zkontrolovat jestli tam je :). Nemusí se tolik čistit a i životnost by měla být větší. Jenže i to už je u současných strojů vyřešeno O kroužky mezi články s trvalou náplní :)
Cestování celkem oukej, slovensko, rakousko, v tahu nekdy i 500km... Problém byl jen nedostatek odkládacích prostor..řešením je tankvak, motobrašny..
Brzdovka vyřešena guferem místo manžety :D
28.2.2014 Jsem se nadobro rozloučil se svojí MZ ..musela do světa..není bohužel na ní místo a musela ustoupit většímu a novějšímu krasavci. P.S. nikdy na na nezapomenu :DD
mám..mám :) na jednom srazu MZ jsem byl loni, u Miroslavi
Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat
www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!
Přeju mnoho šťastných km. PS. je to krasavica