Celkem něco úplně jiného než supersporty,na kterých jsem dosud jezdil.Uvidíme.
Recenze
Voňavka,v plné palbě,zatím si na něho zvykám.Mám k němu tři kufry a origo BMW hadry.
Prvních třista kilometrů,nejezdí zas tak špatně,mít silnější motor tak by to byla celkem slušná motorka.
By mě zajímalo,který umělec v BMW navrhnul ovládání blinkrů.Počítám,že to bylo během oktoberfestu.
Po roce ježdění musím konstatovat, že to nebylo šlápnutí do hovna.
Ahoj.
Říkal jsem kluků at se tě zeptají, ale pro jistotu. Kdyby jsi chtěl na tu 800 led blinkry, ještě 4 mám. Cena 2000- v BMW 4000 s montáží 6100kč. V ceně výměna, ale pak by jsi musel do BMW přeprogramovat. Kaču od Čuníka to stálo 430kč.
Origo nové,
kapitalista s nudy kupil fajnu motku..za 10
No konecne endurak a taky Te konecne muzu vyzvat na zavod ) mister okruhovy
Tak jsem slyšel, že si ji rozstřelil ...no hlavně že tobě se relativně nic nestalo...no, dej se do kupy...zdraví 2T
Chápu, že Ti po přechodu ze supersportů chybí nějaký koník navíc. Blinkry? Najdou se i takoví, co na ně nedají dopustit.
Když čtu zahraniční testy na 1600 GT/GTL,tak nejvíc nechápavých komentářů je ke změně přepínače z "oktoberfestového" na "japonský". Gratulace!