Okruhová K4 pořízená na Slovensku, carbonová nádrž s pěnou, přepáčko, gripy, pancířky, lamino, zapalování, komplet systém RP, graf z brzdy 165 na motoru 146 na zadním kole před zkrácením převodu
První dojmy - Okruhová K4 pořízená na Slovensku, carbonová nádrž s pěnou, přepáčko, gripy, pancířky, lamino, zapalování, komplet systém RP, graf z brzdy 165 na motoru 146 na zadním kole před zkrácením převodu
Recenze
Po vyzkoušení okruhu jsem úplně změnil názor na jezdění na silnici... Motorka tam funguje tak jak má, je jako ryba ve vodě... Poprvé jsem si sice líznul kolínkem na silnici, ale když to pak člověk brousí na okruhu třeba 3 vteřiny s kolenem na zemi, pochopí co to má za smysl :))) To si prostě na silnici nedáš :)
Cauky Coline, koukam ze jako vzdy poradnej narez tak at to slape podobne dal
Gumy hustý to bylo asi zjištění po jízdě jo jo, okruh přeju spousty dobrých časů
hrůzný zjištění po jízdě...
naštěstí jsem se kvůli tomu nezrakvil
hrůzný zjištění po jízdě...
naštěstí jsem se kvůli tomu nezrakvil
Tyjo pěkně sjetý gumy Ale očividně to udržely