Protože měl HD Praha den v Berouně a půjčovali motorky, tak jsem se tam taky zajel podívat a něco zkusit. Prvního jsem zkusil Fat Boba, kterej je prostě nádhernej. Kéž bych ho mohl obdivovat i proto jak se na něm jezdí. První kilometr to bylo jako silnější Dněpr. Motor byl sice silnej, nicméně nějak divně gumovej a neochotnej. Podvozek sice při přímým směru držel jako lokomotiva na kolejích, ale jak chtěl člověk zatočit při víc jak 50 km/h, nastal problém. Přesvědčit tlustýho bobana aby vybočil z dráhy stálo hromadu úsilí. Při snaze svižně "zakličkovat" je to jako přemlouvat zabejčenýho vola ať jde za tebou. Brzdy účinný, ale necitlivý - ono taky ta váha. Měl jsem problém ho přemlvit přes 120 km/h a to ještě z mírnýho kopce. Zastavil se na cca 150. Pak jsem teda sáhl po něčem, od čeho by se dalo čekat, že to pojede jako motorka. Zkusil jsem teda Night Rod Special. Sice je to "jen" 1250 ccm, ale jupí - HD na přelomu milénia postavil ovladatelnou motorku. Jede to, zatáčí to, brzdí to, poslouchá to. Bravo. A motor mě mile překvapil - vespod relativně pružnej, nezáludnej, prostě hodnej a od cca 5 - 6 tis. ot. je to jako když kopneš geparda do koulí. Musím zatleskat - je to motorka a docela povedená. Až na tu falešnou nádrž a to, že pro Harleyáky to neni Harley. U roda nebyl s rychlostí žádnej problém. 150 tam bylo hned a velmi ochotně. Má milá si zapůjčila malýho Sportstera (myslim 883 Iron - to je fuk, prostě malej sportster). Motor prej dobrej, ale převodovka prej mlátí jak podnapilej kovář a podvozek prej děsnej žebřiňák. Řikala, že Marauder je zlatej stroj. Nic dalšího jsem si nepůjčil protože nebyl čas. Musim ale uznat, že všechny motorky měly i s origo výfukama moc pěknej zvuk (proti rejžim). A moc povedený mi přišly páčky spojky a brzdy. Když jsem odjížděl na svý Kawě, říkal jsem si, že jsem moc rád, že jí mam. Protože poslouchá a nestála čtvrt baráku.
Vlastník | Piwell | |
---|---|---|
Vloženo | 17.7.2011 | |
Aktualizováno | 4.11.2012 | |
Zobrazeno | 6 605x |