PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 16.11.2014, Uskutečněno: 16.11.2014, Stav tachometru: 21151 km, Zhlédnuto: 12x


Dostal jsem rozkaz dojet pro lístky na vánoční koncert. Počasí super, vzal jsem Blatovku a vyjel. Jsem 150 metrů od baráku a přijíždím k přechodu, který zjevně chtěl přejít nějaký starší pán. Kousek od přechodu byla jedna paní s hošíčkem, který evidentně sledoval Blatovku. Zkusil jsem tedy stoppie před přechodem, abych pustil pána a současně udělal hochovi radost. Po dopadu zadního kola na zem něco v motorce křuplo Při rozjezdu se pěkně rozvlnila a já tušil, že je zase někde problém těch 200 metrů domů jsem dotlačil a zjišťoval škody. Díky Bohu to nebylo v ostré zatáčce při velkém náklonu

Prasklé ložisko zadního kola v náboji bylo příčina. Důvod bylo prasknutí vnějšího kroužku. Po sundání kola jsem koukal, co to vlastně za ložiska mám... Výrobce nějaký no name z Polska. V ložiskárně jsem za cca 85 kč sehnal nové ZVL a nabouchal je do náboje. Problém byl, že se poškodila vymezovací podložka mezi náboj s ložisky a kyvku. Musím si tedy nechat vyrobit nový.

Vadí mi zde několik věcí 1) Blata chce dávat české věci do českého stroje. Proč tam dává něco z Polska, když tam může dát ložiska ze Slovenska? Cenový rozdíl pár Kč...
2) na enduru jsme ložiska měnili po 12 000 km z důvodů vůlí. Na motardu žádné vůle neměli a najednou křup
3) podle slov Špůry, jsou ty ložiska o velikosti jako do minibiku

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 21.11.2014 v 20:08

Brzy po tvém incidentu jsem zjistil vůli v jednom zadním ložisku. Kdyby se ti to nestalo, asi bych žil v blahé nevědomosti . Útěchou pro mě může být, že mě vydřely alespoň několik desítek tisíc km. S novými ložisky teprve čas ukáže, jestli jsou skutečně tak poddimenzovaná rozměrově nebo je pšonci zfušovaly


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist