No dneska jsem se chtěl projet, aby mě z toho učení na maturu nejeblo Jenže při jízdě přestalo svítit přední světlo (potkávací).
Po krátké disputaci s kámošem elektrikářem jsem se nejprve mrknul na pojistku. Ta byla OK. Takže rozdělat do mrtě přední světlo a kouknout se na žárovku. Předem říkám, že to šlo, navzdory všem zárponým předpokladům, dobře No žárovka vypadala poškozeně ale jen trošku. Napadlo nás, že u Babetty by mohla fungovat A taky že ne Ono žárovka se nepřetrhla klasicky. Ale přetrhla se v závitech a díky vibracím Babetty docházelo ke kontaktu obou vinutí a tím ke krátkým zábleskům. Takže nám došlo, že žárovka odešla do věčných lovišť. Když už byl sundán kryt, napadlo nás, že bychom mohli vyměnit i obrysovou žárku:
1) byla očernalá
2) mrtě topila
3) plast kolem ní vlivem tepla byl celkem propálený
Takže kámoš mi doporučil vyměnit žárovku za diodu. Jenže jedinou diodu, kterou měl, byla modrá. Zajímavé je, že ze 6 modrých diod svítí polovina! A to doknce i u druhé, kterou měl doma... Kde mohli soudruzi z NDR udělat chybu Ale i 3 diody svítí jako Černobil po výbuchu Zítra v mototechně asi koupím méně nápadnou- např. bílou A protože vím, že Martic má zkoušenost s diodou, tak vím, že to bude fungovat dobře...
Mimochodem ten pochromovaný plast kolem žárovek strojí celkem za prd. Začíná se loupat a na jednou místě dokonce praskl
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 23.12.2010 | |
Aktualizováno | 24.2.2013 | |
Zobrazeno | 12 514x |
Výměna parkovačky byla první věc kterou jsem dělal na blatě když jsem jí přivezl domů :) Bylo to tuším ještě ten den :)