Starší ale pořád dobře sloužíci endurko, lehke a vyborné do středního terénu po upravách i naročný teren. Upravena na 420ccm, sportovni podvozek.
10.9.11
stalo co muselo se stat.. sla do sveta..
moc me to mrzi ale neda se nic delat, jedem dal :)
Recenze
+ Pružný, nevibrující motor s dostatečným výkonem a vysokou spolehlivostí
+ Dostatek tuningových dílů do motoru z druhovýroby
+ Nízká spotřeba umožňuje celodenní terénní vyjížďky,event.nádrž 16l Acerbis
+ Kvalitní pérování dovoluje ostrou jízdu v terénu
+ Nízká hmotnost,dobrá ovladatelnost
- Obtížnější startování bez automatického dekompresoru
- Značná výška sedla nevhodná pro menší postavy
- Tvrdé a nepohodlné sedlo pro delší turistické vyjížďky
- Špatná kvalita laku na rámu zejména ve svarových spojích
- Rychle rezavějící díly výfuku
duben 2011
DR dostalo GO motoru,
válec broušený na 440ccm - výfuk pálí něco málo víc než předtím
nová STK od června
červenec - zajeto a najeto cca 2k km, motor bez problému táhne od spodu až na horu.
převod. přední kolečko mám dojem sme dali stejné, rozeta menší o par zubu míň čili převod na rychlej
co se tyká 420ccm, při GO sme to měřili a klasiký matematický vzorec, vychazel na 420
je tam jiná vložka (válec) a píst. holt s vibracema musíš u jedno válce počítat.
Asi sem tupec :D ale jak je to teda s těma převodama? Rozeta?Pastorek? A 420ccm važně neni, pokud vím je 385 a 445 ccm... Mě by zajímalo co je tam vše měněno, musi se to uvybrovat k smrti :D Jinak super stoj 10b
k dnešku GO motoru , ano je to 420ccm
uprava dle gelnara
http://www.motogelnar.cz/dr350.htm
kvalty stejny, prevod uprava pouze pres kolecka, ale ted si nevzpomenu co sme tam v lete narvaly :( rychlost na ceste cca 160km/h , v terenu bez problemu.. necitil sem zatim ze by bylo treba prevod upravit na vetsi zatah.
už jsi si nějak jistej tou 420? páč takovej tuning level suzuki, potažmo wiseco nedělá. a co ten převod? jak se ptal Drake, taky by mě to zajímalo, abych mohl nějak srovnat
jak to jede s tema upravama? Na jaky kvalty se to zveda? a jaket tam mas prevod? diky