Je to hodně povedený výrobek od našich japonských konstruktérů.
Recenze
Velmi dobré jízdní vlastnosti, ale musí se na ní jezdit s rozumem a musím říct, že i po roku a cca 10000km jsem si nezvykl na její výkon a věřím že ani pořádně nezvyknu. Litr je i na okruhu těžce předimenzovaný i kdybych na něm jezdil několik let závodně na okruhu, tak pořád musí mít člověk cit, rozum a hlavně zacházet s plynem opatrně jako s ohněm. Co bych vytkl konstruktérům sportovních Suzuk Ať to jsou 600, 750 nebo litry, tak to jsou velmi slabé brzdy. Pokud člověk chce využít alespoň 75% potenciálu litru, tak musí udělat úpravu na brzdách. Jako nezbytnost vidím lepší desky a pancéřové hadičky, jako třešničky na dortě bych viděl radiální pumpu. V porovnání třeba s R1 je litr na rovinkách silnější a dravější, ale dostává těžce na pr..l v zatáčkách. Musím přiznat, že Yamaha je ve vývoji podvozku trošku dál a to nepočítám kontrolu trakce, která ještě stále není ani u K9. Taktéž zmiňované brzdy má R1 lepší u v sérii. Tak jako tak i přes drobné nedostatky zůstanu věrný Suzukám. Před tím jsem měl Suzuku a po ní bude zase Suzuki. Je to prostě srdcová záležitost. Kdo se svezl na GSX-Ru tak zjistil, že je to motorka s gulema. Jeden známý přesedlal z GSX-Ra na Fároše a za rok si opět koupil GSX-R. Tak co dodat. Neříkám že Fároš je špatný, ale nemá prostě gule. Toť vše.
krasavice za 10b. at slouží můj sen 6 gsxr
pěkny kousek kolego tak hlavně opatrně
moc pěkná 10b
krasomila davam za 10