PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zawist
Vloženo 24.12.2008
Aktualizováno 21.6.2018
Zobrazeno 21 232x
HODNOCENÍ PROFILU OD 122 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

PŘEDVÁDĚCÍ STROJE

Vloženo: 27.03.2010, Uskutečněno: 27.03.2010, Zhlédnuto: 10x


Zkušenosti, postřehy

ROK 2009

*** Yamaha XJ6N - 500km
Příjemný a hravý stroj pro menší postavy. Rovnoměrně dávkovaný výkon motoru je ideální pro slečny a dělá tedy z tohoto motocyklu hodného, ale svižného koníka.

*** KawasakI Versys - 1.000km+200km
Tento motocykl mi od doby, kdy jsem se na něm svezla slídí ve snech. Viz níže.

*** KawasakI ER6N - 200km
Drobný prcek do začátků. Více soudit nemohu, jeden večer po dálnici na závěry nestačí.

*** Triumph Tiger 1050 - 15KM se také počítá ne? :lol:
Anglická krása ukryta ve větších rozměrech. Více po 15km v ranní pondělní Pze v kolonách nedokáži říci. Snad příště.

*** Yamaha XT660Z Tenere - 600+370km
"S lítostí musím říci, že jednobuch a moto tohoto charakteru asi nejsou zcela mojí krevní skupinou. V každém případě je velmi příjemné ze silnice skočit do pole. " Tato slova jsem vypustila z úst po prvních kilometrech na XTZ. Avšak mi to nedalo a XTZ jsem musela osedlat znovu. Zkráceně- Tato motorka mne i přes ten první špatný dojem začala hodně bavit.

*** Yamaha FZ1Fazer- 180km
Můj první "litr" víc jak na 15km.
Hravých 220kg se 150koni v Rjedničkovém motoru. Pro mne to zatím znamená nevyužitelnou sílu, z které mám respekt.
Vyvážený výkon v celém rozsahu a zejména ve středních otáčkách, kdy nám právě ukazuje růžky upravený R1 motor.
Příjemné svezení. Hravost, pohodlí a rychlost v jednom.

P.S. Víkend 14.-16.8.09 jsem strávila na předváděcím stroji kawasaki Versys, který mne chytil za srdce a hlavně mne uchlácholil, že přeci jen existuje stroj, který bude se mnou "jedno tělo".
Ano, u FZ jsem po 10tis km začala shlédávat nějaké ty nedostatky, které mi prostě na tomto stroji "vadí" nebo spíše "chybí"?
Po přesednutí zpět z Versyse na FZ mi to totiž došlo. Docíleno bylo tím, že mi okamžitě bolely ruce, záda. Ten tvrdý posez a to skákání po českých silnicích, ze kterého mne okamžitě bylo do slova zle...
Versys vás pohltí, okamžitě si vás získá svým pohodlím. Je to sice vyšší stroj, mně osobně to však nedělá s mými 173cm vůbec problém.
Krásná spotřeba ve vyšších rychlostech 5L/100km, zátah 2V pěkně od spoda, kdy prvních 20km se nám chtělo nějak na zadní Lajdácky ukrytý a chtivě bublající výfuk sice znemožňuje přidání hl.stojanu, ale dle mého názoru - o luxus nám nejde, jde nám o prožitek z cesty, který na tomto stroji stojí skutečně za to.
Úžasné a hlavně ladné projíždění zatáček - žádné přemlouvání stroje, ladné i průjezdy zatáčkou s nerovnostmi na vozovce.. Tohle mne vážně přesvědčilo, že jsem toho pravého na české silnice právě našla.
Nemám však zatím s čím pořádně srovnávat. (Doporučte)
/23.7.2010-Čtěte ještě níže/

ROK 2010

*** Kawasaki Versys 2010 - V sezoně 2009 jsem se zamilovala do Kawasaki Versys, úžasné jízdní vlastnosti, které se mi vryly do kůže. Uvažovala jsem i o pořízení tohoto stroje, ale když mi byl ukázán zlomený rám Versyse ve 40km/hod počkala jsem si na nový model s očekáváním lepšího materiálu. Bohužel musím říci, že u nového modelu krom vzhledu nikam ku předu v Kawasaki dle mého nepostoupili. Hůře se mi brzdilo, ale na druhou stranu tu zase byl ten okamžik, že jsem se načapala jak se do helmice usmívám.
Bohužel po druhé, Versyse 2010 jsem viděla uklouznou po dešti na kruhovém objezdu s rozlitou naftou(?). Nikdy by mne nenapadlo co dokáže na tomto stroji pád v 30km/hod! Urvaná stupačka, zohnutá řadička, a co mě nejvíce naštvalo, prodřené víko motoru = vyteklý všechen olej = stroj mimo provoz.
Chci-li cestovní stroj, chci počítat s tím, že když mi někde motorka na místě upadne, že ji zvednu a odjedu..kawasaki má bohužel u mně v technickém zpracování palec dolů.
Takže stále hledám a čekám na pravého oře a nástupce FZ6 !

ROK 2011

*** Yamaha XT1200Z Super Tenére - Psychicky se připravuji na osedlání těchto 261kg! )) ...V roce 2012 se dočtete více.

*** Yamaha FZ8N - 100km
V porovnání s předchůdcem FZ6 je hodnější, záleží však samozřejmě na tom jak ji točíte. Umí totiž vystrčit růžky a to díky upravenému motoru z FZ1. Čeho si ihned po prvních pár metrech všimnete, příjemný cestovní posed a zejména i výkon již v nízkých otáčkách. Ano, tento čtyřvál jede ODSPODU!
Do zatáček se FZ8 dobře vede a to zejména díky již zmiňovanému příjemnému posedu, kdy celými vnitřky stehen objímáte nádrž a tím jste tak s motocyklem "jedno tělo".
Uvažujete-li o verzi Fazer/polokapotě/ musím upozornit na malý ochranný plastík, který je velmi dobrou ochranou proti větru i na verzi N/naked/. Aerodinamicky rozhodí příval vzduchu a tím zamezuje náraz větru do řidičovi hlavy a ramen. Oproti FZ6 se dá tedy říci, že na řidiče ku podivu nefouká.
Výfuk, je to sice černá ošklivá krabice, ale má již mnohem dospělejší dunivější zvuk, vzhled mu tedy po pár vrknutí odpustíte jako já!
FZ8 mohu opravdu doporučit a to i pro začínajícího jezdce. Je to sice již velikostně i fyzicky dospělý stroj, ale záleží na vašem pravém zápěstí. Pokud Vám tedy motocykl sedne, nebojte se a s klidným svědomím si jej kupte! / V případě zájmu, mohu zapůjčit předváděcí motocykl v prodejně Y Moto v ul. Vrbova 19, Praha 4. Volejte tedy 225 110 230 nebo PM. /

***Suzuki GSR750 - 80km
Na české silnice moc nedoporučuji!! Velice tvrdý, no prostě sportovní, podvozek!
Na nové silnici jede jako po másle, ale jakmile najedete na klasickou "českou" je to bohužel velmi špatné. Nevypadají-li vám zuby po prvních pár metrech tak po dalších zajisté stoprocentně!
V každém případě se vede mnohem lépe než-li FZ8. Do zatáček padá sama, to je asi její jediné velké plus.
Příjemně se točí a jede krásně odspodu, ale to uzoučké sedlo, malé stupačky a sportovnější posed není nic pro zhýčkané osoby s cestovním duchem.
Mně osobně opravdu nesedla!

***YAMAHA V-MAX
ANO! I tento peklostroj se 310kg pohotovostní hmotností, s 1679ccm a 200PS při krouťáku 166,8 Nm 6.500 ot.za minutu jsem řídila! Náádhera!

ROK 2012

***Yamaha XT1200Z Super Ténéré - 150km
Tak konečně jsem se k ní dostala! Psychicky jsem odbourala to, že má 261Kg, hodila jsem si sedlo na nižší polohu(845mm), posadila se a vyrazila!
První dojmy byly zvláštní, v každém případě z hlediska váhy ji zkoumat znovu už nemusím, stačí se rozjet a 261kg je báječná hračka nejen do zatáček!
Jedno je však ještě jisté - chci ji ještě!

***Yamaha XVS1300 Midnight Star - 250km
Ano! Moje první čárka za choppery je tu!
Váha 304kg, vidlicový vodníkový dvouválec a já. Pohodová jízda s předkopnutýma nohama je hódně návyková!

***Yamaha XP500 T-MAX 2012(530ccm) - 700km
Pro změnu jedna z dalších vyšších váhových kategorií. Maxiskútříka s 217kg poháněného nově řemenem a s nově uchycenou kyvkou jsem nemohla vynechat! To, že se jedná o motorku převlečenou za skútr Vám vyprávět raději nebudu - na to se musíte sami svést!

***Yamaha BW 125 2011/12 - 200km
Skvělé bublátko nejen do městkého provozu. Úložný prostor na jednu integrální přilbu a moderní sportovní design - co více si za necelých 60.000Kč(s DPH) přát!

***Yamaha YZF-R125 2012- 100km
Snad budu mít ještě někdy v budoucnu příležitost a nebudu muset tento peklostroj pro začátečníky už zajíždět, ale svezu se na zajetém a pořádně ho "otestuji"!
V každém případě velké plus za super design, který dává motorce dospělý ráz, neznám jinou 125-tku, která by vypadala jako šestistovka!


ROK 2013

***Yamaha XVS950A Midnight Star 2013- 100km
Nikdy bych nevěřila, že v mým věku mi něco bude říkat cruiser. I přes vysoké jejich hmotnosti jsou to báječné stroje. Natáhněte si nožky a jede se na výlet - Pohoda klídek, bublání výfuku a mouchy v úsměvu..to jsou cruisery řady MidnightStar!

***KTM 1190 Adventure 2013- 450km
Oproti Super Ténéré mi přišla jako hravější a zábavnější motorka. Obratnější váha a zábavnější motor. Taková všestrannější záležitost na cesty z oranžové dílny. )

***Yamaha MT-09 2014- 250km
Ohh ano, již jsem měla tu čest osedlat tento peklo stroj sezony 2014 a bohužel chudák FZ6! Konečně po x-letech jsem našla stoj, který stojí za to ji prodat.
Motorka je fakt boží, jestli někdo někdy říkal, že FZ6 je hračka a pak říkal o FZ8, že je stokrát hravější, tak o MT-09 bude říkat, že je tisíckrát hravější a hlavně - je DOKONALÁ! Nejde normálními slovy popsat co dokázalo z japonské továrny tří ladiček vyjít za skvost na dvou kolech a se třemi válcemi! Yamaha se s MT-09 trefila do černého a každý to musí poznat na vlastní kůži!

A PÁR FOTEK Z CEST PO ČR NAKONEC-

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Imre (33) napsal 21.11.2012 v 22:04

Skvělá recenze Docela mě překvapuješ kolik víš o motorkách. Na holku máš dost velkou kuráž sedlat motorky z kterých já mám respekt

Qwert.FM (0) napsal 17.05.2012 v 09:20

Urcite 10 z 10

zawist (7) napsal 19.04.2012 v 20:25

Nebojte, brzičko přijdou další novinky, zejména roku 2012

jneuro (2) napsal 18.04.2012 v 08:47

No ten Versys je hezkej, takže při potencionální koupi, jít hned do padáků.

jneuro (2) napsal 18.04.2012 v 08:44

No a pak, že se od holek nedá nic naučit. Super, díky.

legionar (0) napsal 03.10.2010 v 21:53

Moc hezký obě.


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist