PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník nicus
Vloženo 29.9.2008
Aktualizováno 6.4.2013
Zobrazeno 2 773x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 11.05.2010, Uskutečněno: 10.07.2009, Zhlédnuto: 3x


Nejhorší co může člověka potkat - ne zrovna pravidelná, nebo lépe řečeno za umělých podmínek těžko vyvolatelná závada. Při jízdě za deště motorka nejela. Po několika týdnech testování a desítkách minut kropení motorky ze všech stran vodou a napodobování jízdy byla závada odhalena. Voda zatékající do průchodky senzoru snímajícího polohu klikového hřídele. Když se voda do průchodky dostala, motorka přestala táhnout až to zhaslo. Po chvilce se voda odpařila a zase se jelo. Při kropení se nic zvláštního nedělo, až ze zoufalství jsem začal postupně utěsňovat všechny konektory a průchodky a na rozdíl od všech motorkářů čekat na déšť, abych mohl testovat. Na 4 pokus jsem se trefil - trochu červeného sajrajtu a už to šlape

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • cestovní plexi

    Jediné, co mi na motorce scházelo - něco, za co se řádně schovat. Namontována cestovní verze plexi- funguje perfektně :-)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.05.2010
    Uskutečněno: 11.03.2010
  • příprava na sezonu 2010

    Během dlouhých večerů chladné zimy byl vyměněn olej v předních tlumičích (15W); nová gufera a stírací kroužky, výměna ložisek předního a zadního kola včetně gufer, kompletní vyčištění a odmaštění a opětovné namazání všeh

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.05.2010
    Uskutečněno: 17.12.2009
  • ložiska kol

    a ložisky celá rozborka začala. Z pouhého promazání se stala celkem důkladná údržba s výměnou opotřebených dílů a celkovou kontrolou.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.05.2010
    Uskutečněno: 10.12.2009


TOPlist