Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Vlastník hofi01
Vloženo 14.6.2008
Aktualizováno 6.4.2015

Balkán tour 2012

Vloženo: 30.11.2012, Uskutečněno: 23.06.2012, Stav tachometru: 44444 km, Zhlédnuto: 18x

Cesta probíhala takto.. Sobota ráno sraz s klukama v Rakousku, poté dolů přes Alpy na Itálii, večer příjezd do Benátek. Další den nalodění do plechové rakve a 27 hodin plavby do řecké Igoumenitsy. Kousek pod Igoumenitsou další noc, odtud ráno k Ioannině na kaňon Vikos Gorge ( největší v Evropě ) a pak přejezd do Albánie, ubytování poblíž termálních sirných pramenů u Përmetu, další den začala šotolina přes hory do Frasheri, zpěta a další off do Corovodë. Další den se nám protáhl, zastávka v Beratu byla fajn, poté přes Gramsh, kde jsme vjeli do kaňonu řeky Devolli a jím se dotřískali v půl 9 večer do Maliqu.. Ráno odjezd na Ohridské jezero, na albánské straně jsme si zajeli na růžového pstruha a pak přejeli hranice do Makedonie, kde jsme se ubytovali sotva pár km pod městem Ohrid, večer si vzali drozku a jeli na prohlídku města - mimochodem dost dobrá.. Další den jsme přes Strugu a Debar znova vjeli do Albánie, kde jsme už měli přes Bulqizë, Klos, Burrel, Lezhë a Shkodër namířeno do Kopliku ( ubytování v hotelu Holiday nedoporučujeme - zmrdi nás nalákali na cenu 10E za noc, v noci zablokovali motorky a ráno chtěli 20E - jediný špatný zážitek !!! ). Další den nás čekala bombastická šotolina nádhernýma horama až na hranice s Černou Horou, kde jsme u města Gusinje překročili hranici, navštívili Oko skákavice, což je řeka vyvěrající ze země a dojeli do města Plav, kde jsme zakempovali u zdejšího jezera.. Následoval přejezd Černé Hory - Kolašin, Šavnik, Žabljak, N.P.Durmitor a kaňonem Tara jsme dojeli, do nám známeho, kempu přímo na hranici Černé Hory a Bosny - Tara Green. Tady jsme zůstali dvě noci, protože následující den jsme si domluvili raft - 18 km divoké řeky za 20E jsme nemohli odmítnout a bylo to super !! Odtud už jenom přejezd Bosnou, Chorvatskem a Maďarskem k Balatonu a následující den doma..

Najeto cca 3000 km, gumy Continental TKC 80 vynikající za všech podmínek, těch 13 dní vyšlo asi na 18 tisíc + 3500,-Kč za trajekt. Zmokli jsme jen první den v Alpách. Nikomu se nic nestalo.. Luxusní dovolená !!!

hofi01 (13) napsal 02.12.2012 v 08:53

já tam jenom pro orientaci zkopíroval to, co jsem vám poslal s galerií na rajčeti.. teď jsem začal smolit Faro a to mi dává zabrat, musím lovit v paměti, ještě že mám nějaký záznamy.. pak tam mám ještě Bosna tour 2009, Balkán tour 2010 a pak třeba připíšu něco k tomuto.. uvidíme jak bude čas.. hlavně aby jsi Laďo něco sesmolil s náma z Turecka.. šetři a zpracovávej manželku

HAPO (2) napsal 02.12.2012 v 00:07

Jak piše Guga: Když se víc rozepíšeš, tak to bude stát aspoň za dva zvednutý palce (někdy ti ukážu, co jsme gdysi byli schopni vyplodit za romány po 12 denním trampování na kolách...!)

hofi01 (13) napsal 01.12.2012 v 14:51

děkuju za pochvalu, těší mě, že se to někomu líbí..

Guga (72) napsal 01.12.2012 v 11:35

Vůbec se toho neboj
Já to taky zkoušel
Až budeš mít dlouhej večer v zimě a nebudeš mít do čeho na motorce rejpnout, tak sedni ke klávesnici a něco zploď On teda ten tvůj "zkrácenej" záznam je taky dost supr a těmi fotkami jsi to ještě umocnil

hofi01 (13) napsal 01.12.2012 v 10:37

více fotek je zde : //hofi01.rajce.idnes.cz/Balkan_tour_2012/ .. čteního ale víc nemám bohužel.. leda bych něco sesmolil

Guga (72) napsal 01.12.2012 v 10:11

To by stálo za více počtení a samozřejmě i vícero fotek

• Faro 2008

Dne 11.7.2008 se naše čtyřčlenná skupina vydala vstříc snu nesoucímu název 27 Concentracäo FARO 2008, konanému ve dnech 17.-20.7.. Den 1. Na cestu jsme se vydali až k večeru, v plánu bylo dojet za Plzeň, kde bylo d