Chudák 410 na trati naříkala(moc těžká a měkký tlumiče), tak jsme museli pořídit sestřičku. Je to proti ní koza splašená, o dost živější a ovladatelnější... No uvidíme jak bude sloužit do budoucna ;)...// Holka už slouží novýmu majiteli ;)
Recenze
Jinak tady je link na jedno pěkný videjko s touhle mrškou... Parkrát jsem si to pustil a pak se ze dne na den zbláznil že jí chci dom :D
c hezka motorka .ae na 02 mi nepripada uz jen podle motoru
husa hrubator 10 b
Kdyby byly prachy tak vemu možná tu 250F ale taky mám strach z údržby, na funglovku nemám. 450 určitě drží víc, ale zase je to o 20 kilo těžší než 125 a má to brutální zátah, tak bacha..
Taky by to chtělo častěji měnit gumy a řetězovku, no uvidíš.. Já už mám Housku na netu, tak snad někdo koupí.
Jinak ty dráty jsem nějak pokoumal a už mi to jede.. ale dík.
No nejezdim vůbec palbu
Nechci malýho ventila protože by mi určitě padnul Moc údržby na mojí peněženku, to nee. Radši tu 450, zas tak zlý to neni. Když to nepřeháníš a víš kdy máš dost atd tak se na ní dá pojezdit krásně. 250 2T mi moc nevyhovuje, ale určitě víc než dváca. Nakonec u ní stejně skončim
Jinak dráty ti určitě vyfotim), tedy pokud už neni pozdě
Blázne, ze 125 na 450 ??
Tak to si asi hodně věříš, to musíš měnit 3 písty za sezónu na tý 125 ne ?
Já jdu po roce na 250 2T, ale jsem si vědom toho, že to bude táhnout jak svině. Ze 125 by jsi měl raději přejít na 250F, ta 450F je už pro profíky, to nevím jestli zvládneš...
Jinak mohl bys mi prosímtě na housce vyfotit jak vede od chcípáku ty drátky do zápalka a kde je to uzeměné na rámu ?? dík