Když nevíte co by...
Recenze
Cesty: Kam až dojela...
Další info: Koupena s najetými 12tis.Km. Bílá, v originál stavu+kufr Givi.Kompletně rozebrána, nový lak, rám-červená Ducati, komlet plasty na černo. Motor GO (výbrus,ložiska,gufera,přeleštěné kanály..), cartery+válec na černo, imbus šrouby. Přední světla 2xS11 + parkovačka felicia, im.carbon. Zadní svělo s obrysi, poté zatmaveno, modré osvětlení SPZ. Blinkry lehce zatmaveny. Hliníková palubka (im.carbon),budíky Škoda,LED kontrolky,červené podsvícení,spínačka Dandy,tachometr Sigma,alarm(+výstražná LED). Krosová řidítka, závažíčka, chrom.zrcátko. Zadní blatník skrácen, im.carbon. Výfukové koleno 477, dvoukomorový výfuk-převařený(koncovka výš). Tahokov v bočních krytech nádrže. Boční stojan J350 + nerez konzole(nic navařenýho). Jednoduchá madla pro spolujezdce. Pneu Sawa. Veškeré šrouby jsou kadmiované(zlaté) imbusy, veškeré dodělávané držáky jsou z hliníku nebo nerezu.Co se mi neosvědčilo:-tranzistorové zapalováníCo jsem nestihl:-bezkontaktní zapalování-náporové sání-motor 477 oilmaster(ale mám ho)Co jsem stihl, ale posral to:-nerezový brzdový "wave" kotouč!! (špatné rozteče)Dream:-200ccm 4TNa celém motocyklu není ani jeden zásah do konstrukce, všechny orig díly byly zachovány. Vrácení do původního stavu = cca 6h práce.
Parádní prácička,hlavně ty budíky
Pekne, hod tam vic fotek pro inspiraci
Jo jo, Simson S51 má otáčkoměr mechanickej (na náhon). Jinak to máš fakt moc pěkný
máš to pjekný mistře <br />
<br />
za kolik jí dáváš?
Ne, simson má určitě otáčkoměr poháněný lankem!