PROFIL MOTORKY

Jawa 350/632 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kureci
Vloženo 22.2.2024
Aktualizováno 7.4.2024
Zobrazeno 521x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Muj stredobod vesmiru v detstvi z dob Simsonu.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Proste Jawa, nedtreba komentu vsichni zname.

Recenze

Typ 350/638 byl koncem v roce 1984 let dočasně nahrazen modelem Jawa 350/632. První série motorů 638 trpěly vysokou poruchovostí, a 638 byla v produkci nahrazena modelem 632, který měl osazený osvědčený motor 634, ovšem upravený pro použití 12V alternátoru PAL. Jawa 350 typ 632 měla z důvodu hlukových norem snížený výkon motoru na 14,7 kW při 5250 ot./min. Po vyřešení problémů se sériovou výrobou motoru 638 se Jawa 638 vyráběla paralelně s modelem 632.

Zdroj Jawa klub

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 27.02.24 v 15:49 10b.

Jsem sice pamětník, ale tohle vidím poprvé v životě. Tak 10 za výjimečnost, tedy z mého pohledu.

Targus
Targus napsal 22.02.24 v 20:15 10b.

Jestli to máš ještě z doby soc prc, tak si občas možná dokonce i zajezdíš!

Na 632 se mi nekonečně líbila vychytávka "Ládi Hrušky" - naklápění předního reflektoru podle aktuálního zatížení motorky pomocí páčky na řídítkách, která tahala za strunu v bowdenu.
Nikdy jsem to už na žádné motorce neviděl, jenom na této. Špicovní věc.

Takže jako obvykle. Motorka zcela k ničemu, blbé fotky, žádný pořádný příběh o dědečkovi, který na ní 40 let dojížděl za náhradní mamkou - pardon - samozřejmě do práce, všechny hvězdičky za naklápěcí světlomet, i kdybys ho tam náhodou vůbec NEMĚL!!!

Více komentářů



TOPlist