PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hanza55
Vloženo 29.7.2023
Aktualizováno 14.3.2024
Zobrazeno 2 226x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klidná, snadno ovladatelná, maximální krouťák od 2500 ot./min. - takže pohodářka

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Motocykl dovezli a provedli servis akorát při 18tis. km.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W3 650: Nebyla vhodná na trhu, starší model, i když s kick-pákou
Royal Enfield Bullet 500: Stejně těžký, ale vibrující jednoválec

První dojmy - Motorka má skvělý záběr od spodu - zrychluje jak trolejbus! Pohodlná, předvídatelná.

Motorku bych doporučil pro - Kdo se chce svést na klasickém stroji, ale s moderní technikou uvnitř a poměrně snadnou údržbou

Doplňky na motorce - Vysoké, stavitelné cestovní plexi, padáky, chromový nosič, kožené brašny, top case na dvě integrálky.

Recenze

Tuhle motorku jsem si vybral kvůli vzhledu klasické mašiny a motoru.
Dlouhozdvihový motor, rozvody královskou hřídelí (naposled ji měla Jawa 500 OHC a pár závodních motocyklů) a paralelní dvouválcový motor dělá dojem svezení na klasické britské motorce. Maximální krouticí moment už v 2500 otáčkách - nevím o jiné motorce s takovým průběhem Vstřikování paliva, kotouč vpředu s ABS je oproti britské klasice velké plus.
Je to vzducháč, ale ani při 36 stupních se nepřehřívá. I když je motor i výfuky docela víc horký než už mé předchozí moto (Honda NTV650 Deauville), ale mašina je daleko lehčí, klidnější a pohodovější a díky nízkému těžišti i lépe sedí...
Téměř pokaždé., když někde zastavím, zvědavě ji někdo okukuje a dost lidí ji považuje za "skvěle zrestaurovaného veterána" z let 60. Jediný nápis Kawasaki je zezadu na sedle, na nádrži je jen "W", kterým motorka navazuje na model W1 z let šedesátých. Zelená metalíza, zlaté linky, drátěná kola, mraky chromovaných dílů a absence plastů - takřka vše v kovu (např. i přepínače, světlomet, zadní blatník...) je v tom dojmu jen utvrzují. Posaz je na motorce při mé výšce 182 cm docela fyziologický, sedlo je pohodlné i na delší jízdy ve dvou.
I když - samozřejmě nejlepší je "bublací kochačka" na okreskách, kde člověk ocení i poměrně příjemné pérování na horších silničkách...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hanza55
Hanza55 napsal 27.01.24 v 17:17

Hanza55
Hanza55 napsal 27.01.24 v 17:15

Ahoj, odpovídám se značným zpožděním na Tvůj dotaz, proč jsem nechtěl RE 650 interceptor: abych pravdu řekl, asi nejvíc mi vadily ty zvednuté výfuky. Jezdím často ve dvou a moje drahá půlka by měla do omezené místo na nohy. Samozřejmě je to krásná motorka, ale W800 mi chytla za srdce hned po prvním svezení. Líbil se mi chod motoru - je to ještě ten typ do r.2016, kdy byl maximální kroužák už od 2500 ot. Prostě rozumné bublání bez nutnosti vytáčet motor, za vesnicí klidně na pětku přidám plyn a zrychluje jako trolejbus Oproti W650 mi chybí hlavně ta startovací páka - ta je prostě boží! Na druhou stranu některé pozdější W800 neměli ani hlavní stojan (?), což mi přijde docela jako zbytečné šetření (při té ceně ...

Hooorus
Hooorus napsal 13.08.23 v 14:14 10b.

Super, at ti jezdi a jses roky spokojeny. K tvemu vyberu...RE 500 jsem mel. Je to tovarna na pozitivni emoce, ale neda se s tim jet nekam po jednicce. Na okreskach balzam na dusi, na presun 200 km peklo. Chapu ze W650 je tezky najit pekny kus, ja si tim prosel pred 7 lety a myslim ze ted to bude jeste horsi. Jesli se muzu zeptat, proc jsi vyradil z vyberu RE 650 interceptor ? Ja se na tom byl svest v Brne a byl sem nadsen...

marafzs600
marafzs600 napsal 10.08.23 v 22:47 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 06.08.23 v 19:59 10b.

W800 je nádherná.
Měl jsem W650, ale W800 je snad ještě hezčí.

Více komentářů



TOPlist