PROFIL MOTORKY

Benelli TNT 899 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BigBang987
Vloženo 26.3.2023
Aktualizováno 26.8.2023
Zobrazeno 1 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Účelová vyjížďka

Vloženo: 26.08.2023, Uskutečněno: 24.08.2023, Zhlédnuto: 40x


Tak jsem tak říkajíc spojil příjemné s užitečným. Potřeboval jsem vyzvednout ozubené kolo na auto z opravy, a tak jsem vzal Benelládu na první velký výlet. Cesta tam, 100 km v kuse proběhla bez sebemenšího problému. Zadek mě nebolel, nohy jsem začal cítit tak po 70 km cesty. Vcelku překvapení z jízdního komfortu. Tedy v rámci možností samozřejmě.

Kolo jsem vyzvedl, avšak při odjezdu nastal problém. Startér točil, motor poblafával, ale jakmile jsem vypl startér, motor zdechl. S mírně otevřeným plynem krásně chytil, ale jakmile jsem ho pustit, motor zdechl. Chvíli jsem se s tím trápil, a pak jsem se chca nechca vydal na cestu. Každé druhé zastavení znamenalo opětovné startování. Ujeli jsme tedy přibližně 25 km tímto stylem až se rozsvítilo hladové oko. Po 130 ujetých kilometrech. Hmm, divný, tak jsem ve stínu zastavil s úmyslem podívat se do nádrže. Palivoměr nekecal, benzínu bylo fakt málo. Naštěstí byla doslova za rohem benzínka v Nižboru, tak jsem po jedné limče „za kolejemi“ a cca půl hodině googlování, čím by to mohlo být, dobublal natankovat. Motor mezitím schladl na nějakých 65°C, ale ani to nepomohlo. S plnou nádrží jsem se vydal kompromisní cestou mezi nejkratší, nejzajímavější a nejméně zastavovací variantou. Po překročení pomezí Středočeského a Ústeckého kraje jsem zastavil. Najednou, jako by Benelláda věděla, že se blíží domovu, volnoběh začala opět držet. Sic nízký, kolem 800 1/min místo 1300, ale přeci. Dojel jsem tedy bez problémů až k nám na pumpu, kdejsem provedl kontrolní tankování. Spotřeba v prvním případě tankování v Nižboru bratru za 8,6 l/100km, v cíli cesty za o něco lepších 7,7 l/100km. Žádnou pilu jsem nejel, přeci jen jsou to první kilometry v jejím sedle, tak žádné divočení, takže spotřeba dost vysoká, protože jsem očekával někde mezi 6-7 l. No a cesta z benzínky ty dva kilometry do stáje? Opět bez volnoběhu

Co z toho vyplývá? Budu muset sehnat TuneECU s kabelem, abych mohl proniknout do hloubi její duše a zkusil upravit v první řadě volnoběh. Až se povede to, druhým krokem bych viděl zkusit jinou pal. mapu. Nejspíš z internetů, Benelli fórum funguje vcelku obstojně. Kam taky jinam zavítat pro radu ohledně tohoto exota jinam než právě tam

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Značky

    Ve čtvrtek jsme nečekaně rychle absolvovali dovozovou technickou, a tak jsem využil času a rovnou zaběhl na inspektorát Benelládu přihlásit. V Teplicích jsou rychlí, takže jsem to 1,5h odcházel s TP a značkou :-DD včer

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 05.08.2023
    Uskutečněno: 05.08.2023
  • Žije!

    Tak jsem se pustil do opravy se všemi potřebnými proprietami. Nakonec ke krokovému motoru z Benelli 752S bylo potřeba sehnat pár delphi konektorů, trochu kabelů a nějaká ta zábava s voltmetrem. Načerpal jsem inspiraci na

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.06.2023
    Uskutečněno: 18.06.2023
  • Oživování poprvé

    Tak jsme začali s oživováním. Palivové čerpadlo jsem sehnal. Je totožné s Aprilií SL1000 Falco. Pustil jsem se do výměny a z prevence jsem zkusil otočit klíčkem s odpojeným čerpadlem. Zběsilé cvakání/chrastění se spustil

    Typ: Oprava
    Vloženo: 02.04.2023
    Uskutečněno: 02.04.2023
    Komentářů: 1x


TOPlist