Jednoduchá motorka co padne hned do ruky.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Po koupi koncem června a při zajíždění byla nuda. Překvapil mě citlivý a chvílemi dost ucukaný plyn oproti mému starému Géesu a samozřejmostí bude jako první zvýšení řídítek.. Jinak naprostá spokojenost.
Motorku bych doporučil pro - Vysoký člověk co chce motorku ovládat bez asistentů na všechno
Doplňky na motorce - Originál padací rám, zadní plotna a držáky bočních kufrů s kufry a centrální stojan.
Držák telefonu 2.0
USB zásuvka s voltmetrem
Podkova SW Motech Pro a brašna
Kryt předního světla
Plastový kryt motoru AXP - boží věc, není takový bordel od odletujících šutrů
Recenze
Momentálně jsem se vrátil s Kraksnou, jak jí mazlivě říkám, z okruhu po Balkánských šotolinách. Překvapivě se dá na motorce vydržet jet nesmyslně dlouhá denní trasa díky tomu, jak se skvěle vodí a lehce šlapou ovládací prvky. Člověk není zahlcený záplavou informací z displeje a nemusí řešit hromadu nastavování. Bát se, že mu odejde čidlo naplněnosti močového měchýře či něčeho jiného, deset minut mačkat čudlíky a nastavovat co má motorka dělat. Co Kraksně nezapomenu je naprosto schizofrenní chování palivoměru. Nedá se spolehnout na to, co ukazuje. Bliká mi rezerva a já natankuju 10 litrů. Jindy mám 3 čárky a natočím 11 litrů. Nevím, kde soudruzi udělali chybu. Takže se držím kilometrového nájezdu a stylu jízdy. Podle toho tankuji. Jinak schroupala i Albánský benzín, u kterého jsem i já několikrát ověřoval, že je to skutečně benzín. Na pneu jsem byl velmi opatrný, moc jsem jim nevěřil, už se těším, až bude mít mé oblíbené E 07 Dakar.. Ale držely i na hodně vody a žádný ostrý kámen neprovedl průnik skrze. Nyní jako první namontuji silnou zadní pružinu a dokoupím rallye sedlo. Jinak ji prostě miluju.
Po 19 tis. km
Kraksna šlape jako hodinky. neproběhla jediná závada, nikde se nic nevyklepalo a originální padáky fungují na výbornou (jednou proběhla krátká noha v místě co bych nešel ani pěšky a jednou si chtěla schrupnout v garáži na špalcích bez kol). Rallye sedlo a silná pružina posunou v případě vyššího člověka ovladatelnost úplně jinam. Uvidíme jak na tom bude po 100 tis. km :)