Po další nádrži je spotřeba 3,6. Jezdil jsem jak motorovky a první třídy, co to dá, tak polňačky. Kdybych jezdil normálně, jen do 80km/h, tak by spotřeba byla hodně zajímavá. Maximálku 110 zvládá, ale už se tomu moc nechce. Výkon je stejný, jak když to bylo nové. Karburátor je tedy správně nastavený.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Šel jsem se podívat na svíčky, které jezdily na starém karburátoru.
To je úplná hrůza. Ale vypadají tak proto, že jsem jel desítky kilometrů na lehce zvýšený volnoběh. Tehdá jsem ještě nevěděl, že je díra v membráně. Př
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 09.07.2023 |
Uskutečněno:
| 09.07.2023 |
Tachometr:
| 40000km |
-
Překvapení bylo, že spotřeba klesla z 3,3 na 3,2. To je o celý litr méně, než na původním karburátoru! Navíc vypadají úplně stejně, jak předtím. To asi na té vzdálenosti a malé změně nastavení dává smysl.
Na různých st
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 09.07.2023 |
Uskutečněno:
| 09.07.2023 |
Tachometr:
| 42700km |
-
Potřeboval jsem dotankovat, abych věděl, jaká bude spotřeba s novým nastavením karburátoru na bohatší směs. Vzal jsem to tedy zkratkou přes Vysočinu. Chtěl jsem vidět, co zbylo ze stožárů na Studnici a jelikož byl FM poh
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 08.07.2023 |
Uskutečněno:
| 08.07.2023 |
Tachometr:
| 42700km |
Komentářů:
| 1x |
Škoda že u dvepade je maximalka jak u skútrů 125ccm s vodním chlazením.
Ale jinak super